اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۹۴۳
مربی استقلال گفت: چرا باید کاری کنیم که بازیکنان روبه‌روی اعضای هیأت مدیره بایستند.
۲۳:۰۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد خرمگاه بعد از برتری استقلال مقابل سایپا گفت: فقط می‌گویم باید حق بچه‌ها را داد. آنها 7 ماه است پول نگرفته‌اند و چرا باید کاری شود که بازیکن روبه‌روی هیأت مدیره بایستد.

خرمگاه افزود: الان تیم یکدل شده و چرا باید قبل از بازی این صحبت‌ها مطرح شود تا جو بهم بریزد. ما باید خودمان را مدیریت کنیم تا همدل باشیم. اینکه با یک مصاحبه همه چیز را بهم می‌ریزند خوب نیست و انشاءالله همه چیز درست شود. خودمان را جای بچه‌ها بگذاریم؛ آنها ۷ ماه است که پول نگرفته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کادر فنی جلوی تمرین نکردن بازیکنان را نگرفت، ادامه داد: شما درست می‌گویید اما ۲ ماه پیش هم این اتفاقات افتاد و منصوریان گفت هرکسی می‌خواهد می‌تواند برود اما چقدر می‌توان ریش گرو گذاشت. یک بار، ۲ بار و دفعه چهارم بازیکن تره هم برایمان خورد نمی‌کند. شما چه کاری برای تیم کردی. بازیکن ۷ ماه است با جان و دل کار می‌کند اما خبری از پول نیست.

مربی استقلال در مورد صحبت‌های برزای گفت: بازیکن از ۲ سال پیش ۵۰ درصد و از سال گذشته ۴۰ درصد پول طلبکار است من چه می‌توانم بگویم. به بازیکن طلبکار بگویم برو؟ مگر می‌شود! آقای زمانی اگر می‌توانی خودت بیا و ببین می‌توانی با این شرایط سر کنی. بازیکن یک یا ۲ بار حرمت می‌گذارد اما مگر می‌شود با این شرایط سر کرد.

وی تأکید کرد: حالا هم حداقل اینکه بقیه اعضای هیأت مدیره صحبت نمی‌کنند تا بازیکنان جری شوند اما بازیکن جری شده و شب بازی مصاحبه می‌کند. مگر می‌شود پدر خانواده جوری صحبت کند که خانواده‌اش را بهم بریزد؟

خرمگاه در مورد اینکه مگر زمانی خصومتی با استقلال دارد که اینگونه صحبت می‌کند، گفت: خودتان قضاوت کنید؛ مگر برادرکشی کرده‌ایم؟ ایشان نمی‌تواند خودش را مدیریت کند والسلام.

وی در مورد دریافتی‌های بازیکنان در این مدت گفت: ۴۰ درصد گرفته‌ایم اما ۷ ماه است دریافتی دیگری نداشته‌ایم اما مگر می‌شود؟ شما خودتان ۲ ماه حقوق نگیرید رغبت نمی‌کنید به روزنامه‌تان بروید.

خرمگاه در مورد اینکه تعدادی از بازیکنان از سالهای گذشته طلبکارند و زمانی گفته که امسال باشگاه بهترین پرداختی‌ها را داشته است، گفت: چرا می‌خواهیم یک کار را بدعت و باب کنیم. کاری که باید انجام شود، باید انجام شود. آیا خوب است که فقط ۴۰درصد پول گرفته‌ایم؟ الان ۷ بازی مانده و بازیکن باید رغبت کند که به بازی بیاید.

مربی استقلال افزود: حیدری، رحمتی، برزای، مگویان، کریمی و انصاری روی هم ۸۰ تا ۹۰ درصد پول طلبکارند اما باید بگذاریم زخم روی زخم بماند؟ اگر این شرایط است، پس بازیکن نگیریم و اگر هم می‌گیریم به تعهداتمان عمل کنیم.

وی گفت: اینکه تمرین را تعطیل کنیم مخالفم اما چه کنیم، بازیکن می‌گوید شب عید است و پول می‌خواهد و من هم زبانم بسته است. پارسال هم چنین شرایطی در نفت بود و یک نفر را از دست دادیم و بعد از فوت دارستانی، من هم در بیمارستان بستری شدم. شرایط سخت است اما آیا باید جانمان را بگذاریم؟ باید مدیریت کرده و بهم کمک کنیم. اگر یکسری شرایط هست با حمایت حل می‌شود.

خرمگاه در مورد اینکه رفتن زمانی می‌تواند به استقلال کمک کند یا مدیریتش، گفت: در حیطه من نیست که در این مورد صحبت کنم اما باید کمک کرد. گاهی پدر خانواده پول ندارد اما می‌تواند فرزندش را جری نکند.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری