اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۸۹۳
مهدی رحمتی با انتشار سند دریافتی های خود از باشگاه استقلال نسبت به صحبت های حسن زمانی عضو هیئت مدیره این باشگاه واکنش تندی نشان داد.
۱۶:۲۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در یکی از مصاحبه های خود از نقش مهدی رحمتی و خسرو حیدری به عنوان عاملین اصلی تعطیلی تمرینات آبی پوشان نام برده بود و حالا مهدی رحمتی با واکنشی تند نسبت به صحبت های او واکنش نشان داده و وجود افرادی مثل زمانی را دلیل اصلی شرایط فعلی استقلال می داند.

 
رحمتی در خصوص اینکه زمانی او و حیدری را به عنوان عاملین تعطیلی تمرینات معرفی کرده می گوید: عامل تعطیلی تمرینات استقلال من یا خسرو نیستیم. عامل تعطیلی، حاشیه سازی و پاشیدن بذر ناامیدی بر پیکره تیم جوان ما مدیریت پر از غلط و تخلف امثال شماست که بدون تخصص و شایستگی لازم با لابی و دور زدن قوانین رسمی کشور مثل ممنوعیت دو شغله ها به صندلی هیئت‌مدیره باشگاه‌های پرطرفدار می‌رسید و هرروز صبح قبل از ناشتا با مصاحبه‌های غلط می‌خواهید فقط به تبلیغات و منافع شخصی خودتان بپردازید.

 

وی ادامه داد: عامل نابودی تدریجی فوتبال امثال شما هستید که با تصمیمات و اظهارات غلط، جایگاه مدیریت در باشگاه بزرگ استقلال را تا به این حد تنزل داده‌اید. من طبق سند رسمی حسابداری باشگاه استقلال که مشاهده می‌کنید با احتساب جریمه و پرداخت حق فدراسیون فقط ٤٤ درصد از پول این فصلم را دریافت کردم و طبق قوانین حرفه‌ای، اصول اخلاقی و معرفت و مرام کاری نکردم که امروز می‌خواهید با تاکتیک‌های منسوخ شده عرصه سیاست من یا خسرو را مقابل سایر بازیکنان قرار بدهید. این رفتار دشمن ساز و تفرقه برانگیز شما یک بی اخلاقی بزرگ است و امیدوارم آقای دکتر سلطانی فر تا دیر نشده، تدبیری بیاندیشند.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری