اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۸۳۵
دیدار راه‌آهن و پارس جنوبی جم که با نتیجه دو بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسید در نگاه اول هیچ شک و شبهه‌ای در مخاطب ایجاد نمی‌کند ولی سرپرست باشگاه راه‌آهن ادعایی مطرح کرده که در صورت اثبات از به وقوع پیوستن یک فساد جدید در لیگ آزادگان خبر می‌دهد.
۱۴:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| روز دوشنبه دو تیم راه آهن یزدان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید درخشان صباشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست دو بر صفر راه آهن در خانه خودش به پایان رسید. در نگاه اول با توجه به جایگاه این دو تیم در جدول رده‌بندی، این نتیجه جای هیچ شک و شبهه‌ای بر جای نمی‌گذارد ولی پس از این دیدار آرش کیانیان سرپرست راه آهن از اسراری پرده برداشت که در صورت تایید در مراج ذی‌صلاح خبر از یک فساد جدید در لیگ آزادگان می‌دهد. لیگی که در یکی دو فصل اخیر بیشتر زیر ذره بین بوده و همه امیدوار شده بودند که دیگر بوی فساد از این لیگ به مشام هیچ کسی نرسد.

آرش کیانیان در گفت‌وگویی، از اسرار اردوی تیم راه آهن، شب بازی با پارس جنوبی پرده برداشت و عنوان کرد: شب بازی با پارس جنوبی در اردوی تیم ما با چند نفر از بازیکنانمان تماسی گرفته شد تا از آنها بخواهند اردوی تیم را ترک کنند و برای راه‌آهن بازی نکنند تا این تیم ریشه‌دار به لیگ دو سقوط کند.

سرپرست راه‌آهن افزود: این تماس‌ها به شکلی بوده که یکی از بازیکنان ما رفته و هنوز که هنوز است، جواب تلفنش را نمی‌دهد. ما پرینت حسابش را گرفته‌ایم و متوجه شدیم شب بازی به حسابش پول واریز شده است. به بازیکنان ما وعده و وعید داده‌اند که فصل بعد به تیم بهتری می‌روند. آنها هم بچه شهرستان هستند و ساده، با مبلغ ناچیزی خام می‌شوند و بازی نمی‌کنند. چند نفر از بازیکنانی که با آنها تماس گرفته شده هم، بازی کردند اما در زمین راه می‌رفتند.
او با بیان اینکه در دیدار مقابل پارس جنوبی تنها ۱۶ بازیکن در اختیار داشته‌اند که سه نفر از آنها از تیم جوانان بودند، در پاسخ به این سوال که چه مبلغی به حساب بازیکنان واریز شده است، گفت: مبلغ خیلی ناچیزی بوده است. بازیکنی که از پارس آباد اردبیل آمده با ۵۰۰ هزار تومان گول می‌خورد. بازیکنی که تا اینجای فصل خیلی خوب برای ما کار کرد بود در این بازی ما را لنگ گذاشت. بازیکن وسط بازی بدون هیچ دلیلی به سمت داور می‌رود و با او درگیر می‌شود تا به راحتی از بازی هفته بعد محروم شود.
کیانیان با بیان اینکه این تماس‌ها از سوی یکی از مربیان لیگ یک بوده، درباره پیگیری این ادعا خاطرنشان کرد: ما پرینت حساب‌ها و تماس‌های بازیکنان را گرفته‌ایم و از طریق کمیته اخلاق پیگیر این ماجر هستیم. همچنین محمودزاده هم با رشیدی تماس گرفت و به او گفت هر کمکی که بتواند در این پرونده به راه آهن می‌کند و حتی فرد خاطی را از صحنه فوتبال محو می‌کند. البته این نکته را بگویم که هنوز مشخص نیست که خود سرمربی مستقیما به بازیکنان زنگ زده یا پای واسطه‌ای درمیان بوده است ولی امروز لیست مکالمات را می‌گیرم و همه چیز مشخص می‌شود. چند نفر از بازیکنان که با آنها تماس گرفته شده گفته‌اند که از طرف آقای سرمربی بوده است.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین