اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۸۰۱
مدیران استقلال در توضیح مشکلات مالی این تیم بدهی به بازیکنان خارجی و پرداخت معوقات از حساب اسپانسر را به عنوان یکی از مشکلات این باشگاه معرفی می کنند.
۱۰:۴۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مشکلات مالی عبارتی است که بیش از سه سال است در کنار همه اخبار باشگاه استقلال به گوش می خورد. آبی های تهرانی بعد از لیگ چهاردهم که به دلیل مشکلات خصوصی سازی نتوانستند حتی نیمی از تعهدات خود را انجام دهند، در لیگ پانزدهم نیز شرایط خوبی نداشتند و در کنار همه این اتفاقات بدهی های مالی این تیم به بازیکنان خارجی نیز برای آبی پوشان دردسرهای زیادی ایجاد کرده است.

درآمدهای استقلال از حضور بازیکنان این تیم در جام جهانی 2014 یکی از درآمدهایی بود که آبی پوشان در این سال ها حساب ویژه ای روی آن باز کرده بودند و در هفته های گذشته بعد از چند سال تاخیر به حساب استقلال واریز شد اما با اعلام مدیران این باشگاه خیلی زود این پول نیز به حساب بازیکنان خارجی واریز شد تا ادعاهای مدیران استقلال مبنی بر هزینه کرد پول اسپانسر برای پرداخت بدهی های خارجی، مورد ابهام واقع شود.

استقلالی ها بابت حضور هاشم بیگ زاده، آندرانیک تیموریان، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری و جواد نکونام نزدیک به 378 هزار دلار در آمد داشت که با ادعای مدیران استقلال از این مبلغ نزدیک به 165 هزار دلار برای پرداخت بدهی هلمکه، 84 هزار دلار برای لیام ردی و 100 هزار دلار برای پرداخت قسط اول معوقات ساموئل هزینه کردند که در مجموع نزدیک به 350 هزار دلار از درآمدهای استقلال برای این سه بازیکن هزینه شده تا مشخص شود آبی پوشان برای تامین بدهی های خود هنوز دریافتی نداشته اند.

با این وجود مدیران استقلال در توضیح مشکلات مالی خود پرداخت بدهی یک میلیاردی بازیکنان خارجی که با درآمد سه سال گذشته این باشگاه انجام شده را از جمله دستاورد های خود معرفی می کنند و البته نمی توان آنها را به دلیل پرداخت این بدهی ها مقصر دانست زیرا تاریخ تمامی این تعهدات به حداقل سه فصل قبل باز می گردد و مدیران استقلال مجبور به پرداخت این هزینه بودند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین