اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۷۹۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و سرپرست باشگاه در جلسه با یکدیگر برنامه های خود برای فصل بعد را هماهنگ کردند و به توافق رسیدند.
۰۹:۴۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| جلسه علی اکبر طاهری با برانکو ایوانکوویچ درباره برنامه های این مربی برای فصل آینده تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد.

در این جلسه برانکو لیست خرید فصل بعد خود را در اختیار باشگاه قرار داد که در برنامه های این سرمربی همچنان سعید آقایی از تراکتورسازی، شجاع خلیل زاده از سپاهان و گادوین منشا از پیکان حضور دارند. برانکو در فصل جاری هم به دنبال جذب این بازیکنان بود که باشگاه موفق به خرید آنها نشد.

پس از جذب بازیکنان داخلی تصمیم گیری درباره جذب بازیکنان از خارج کشور براساس کمبودها انجام خواهد شد. علاوه بر فهرست مذکور بازیکنانی در پست های دفاع و حمله و همچنین چند بازیکن جوان هم در برنامه خرید پرسپولیس خواهند بود.

همچنین خبر دیگر از پرسپولیس فصل آینده بازگشت هافبک جوان سرخپوشان از تراکتورسازی است. خدمت سربازی احمد نوراللهی ۷ ماه است و در تابستان آینده به پایان می رسد و این بازیکن با توجه به اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد به تمرینات سرخپوشان برمی گردد.

نوراللهی به دلیل حضور پدرش در جبهه کسری خدمت می گیرد و به احتمال فراوان بازگشت زودهنگامی به پرسپولیس خواهد داشت. همچنین با وجود اینکه این بازیکن برای تراکتورسازی بازی نمی کند چون در ماجرای محرومیت مقصر نبوده حضور در تمرینات این تیم به حساب خدمت سربازی او گذاشته می شود و مشکلی از این بابت ندارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری