اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۷۹۱
استقلال بدون یک جلسه تمرین به این بازی رسیده اما توقع هواداران این تیم تکرار بردهایی است که تا قبل از بازی با سیاه‌جامگان مایه سرور و خوش وقتی‌شان شد.
۰۳:۳۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال بدون یک جلسه تمرین به این بازی رسیده اما توقع هواداران این تیم تکرار بردهایی است که تا قبل از بازی با سیاه‌جامگان مایه سرور و خوش وقتی‌شان شد. استقلال هر اندازه هم که در اعتصاب پنهان باشد باید آخرین بازی‌اش در لیگ را در سال 1395 با برد تمام کند تا خاطرات خوش آبی‌ها در ماه‌های پایانی سال تکمیل شود. تیم منصوریان اگر همچون بازی با سیاه‌جامگان بدون غرور کاذب گام به میدان بگذارد، با همین ظرفیت‌ها هم قادراست از سد سایپا بگذرد. سایپایی که دو مهره کلیدی‌اش حامد لک و محمدرضا خلعتبری را در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد تیم چندان هماهنگی نیست. منصوریان و شاگردانش حتی می‌توانند برد پر گل دیگری را هم تجربه کنند.

چهره های ویژه
مهدی ترابی
مهدی ترابی پس از مدت‌ها در ترکیب ثابت سایپا قرار می‌گیرد. او در غیاب محمدرضا خلعتبری وظیفه بازیسازی را در تیمش به عهده خواهد داشت. ترابی خود نیز از شم گلزنی مطلوبی بهره می‌برد که مدافعان استقلال باید سایه به سایه‌اش حرکت کنند.

فرشید اسماعیلی
هافبک میانی استقلال در بازی با سیاه جامگان عملکرد متوسطی داشت و مطابق با انتظارها پیش نرفت. از فرشید اسماعیلی اما انتظار زیاد است. او باید عصر امروز ستاره استقلال باشد تا راه پیروزی برای تیمش هموار شود.

ترکیب های احتمالی
میزبان- دروازه‌بان: حامد فلاح‌زاده- مدافعان میانی: عزت‌ا... پورقاز، سجاد مشکل‌پور- مدافعان کناری: امید خالدی، روزبه شاه علیدوست- هافبک‌ها: ابراهیم صادقی، حامدشیری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، مهدی ترابی- مهاجم: غلامرضا رضایی

میهمان- دروازه‌بان: سیدحسین حسینی- مدافعان میانی: رابسون، پادوانی- مدافعان کناری: میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، هافبک‌ها: امید ابراهیمی، امید نورافکن، خسروحیدری، فرشید اسماعیلی- مهاجمان: بهنام برزای(علی قربانی)، کاوه رضایی
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری