اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۷۸۸
مهدی طارمی چندی قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد طی صحبت با برانکو به این نتیجه رسیده این فصل باید آقای گل شود و البته دنبال رکوردزنی است.
۰۳:۲۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی طارمی چندی قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد طی صحبت با برانکو به این نتیجه رسیده این فصل باید آقای گل شود و البته دنبال رکوردزنی است.
در تاریخ لیگ برتر رضا نوروزی با 20 گل زده در 34 بازی با پیراهن فولاد رکورددار تعداد گلزنی در یک فصل است. بعید است طارمی طی 7 بازی آینده 9 گل بزند و از رکورد نوروزی عبور کند اما می‌تواند در رده بندی بهترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس رتبه جالبی به دست آورد. در حال حاضر مهدی طارمی با 40 گل زده در کنار محمود خوردبین دهمین گلزن برتر تاریخ باشگاه است اما در صورت به ثمر رساندن 4 گل دیگر از علی دایی و کریم باقری عبور خواهد کرد و به رتبه ششم این رده بندی می‌رسد.
در این رده‌بندی دایی و باقری با 43 گل زده ششم و هفتم هستند که طارمی می‌تواند با 4 گل دیگر تا رتبه چهارم صعود کند. در این جدول ناصر محمدخانی 59 گله در رده پنجم قرار دارد که طارمی برای شکستن رکورد او باید حداقل یک فصل دیگر برای پرسپولیس بازی کند.
طارمی در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشته است و بخشی از ضعف او در گلزنی‌های متعدد را می‌توان به دوری اش از تمرینات ابتدای فصل و دیر اضافه شدن به تیم مرتبط کرد وگرنه شاید الان تعداد گل‌های او از 15 بیشتر بود و می‌شد به شکستن رکورد رضا نوروزی بیشتر امیدوار بود.

منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین