اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۷۴۴
مدافع تیم فوتبال سایپا، گفت:‌ درست است که فردا ما میزبان هستیم اما این میزبانی فقط به نام ما و به کام استقلال است.
۲۱:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| امید خالدی در گفـت‌وگویی، در مورد شرایط سایپا و تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: شرایطمان در هفته‌های اخیر بسیار خوب بوده و توانستیم در نیم فصل دوم عملکرد خوبی ارائه دهیم. مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم در حضور هواداران پر شور تراکتورسازی بازی خوبی به نمایش بگذاریم. بازی در تبریز بسیار سخت است اما اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه اعضای تراکتورسازی اعتقاد داشتند بازیکنان سایپا وقت کشی می‌کردند و در یکی از صحنه‌ها داور به خاطر اینکه بند کفشت را می‌بستی به تو کارت زرد نشان داد که حسین فرکی به شدت نسبت به این موضوع انتقاد کرد، گفت: این صحبت‌ها برایم عجیب است. وقت کشی دیگر چیست. همه فرکی را می‌شناسند و می‌دانند او از جمله مربیانی است که فقط به فوتبال پاک می‌اندیشد. بازیکنان سایپا اکثرا نفرات با تجربه و سرشناسی هستند که اصلا نیازی به چنین کارهایی ندارند.  در آن صحنه که داور به من کارت زرد نشان داد وقتی بند کفشم باز شد چون انگشت دستم شکسته بود و دو انگشتم را به هم بسته بودم و دستکش به دست داشتم  اگر از بازیکن دیگری می‌خواستم بندم را ببند بدین ترتیب دو نفر از جریان بازی خارج می‌شدند به همین خاطر یک نفر از روی نیمکت بلند شد تا بندم را ببند. در همین حین داور اعلام می‌کند که برای این کار بیرون بروم اما چون حواسم نبود صدای داور را نشنیدم که او به من کارت زرد نشان داد. این کارت با توجه به اینکه فرکی می دانست دستم چه وضعییت دارد باعث ناراحتی او شد و به داور اعتراض کرد.

مدافع سایپا در مورد دیدار هفته بیست و چهارم تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال در پیش داریم. استقلال این هفته‌ها خوب نتیجه می‌گیرد و توانسته عملکرد قابل قبول ارائه دهد. فراموش نکنید ما هم سایپا هستیم و از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می‌بریم. در این بازی به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم و می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم. استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است اما ما فقط به فکر پیروزی هستیم و می‌خواهیم به روند خوبمان در نیم فصل دوم ادامه دهیم.

خالدی در مورد اینکه قرار است در این بازی در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال بروند، تصریح کرد: فقط اسم میزبان را یدک می‌کشیم. با توجه به شرایط موجود بازی در ورزشگاه آزادی بیشتر به سود استقلال است و به نوعی آنها میزبان ما هستند. میزبانی به نام ما و به کام استقلال است به هر حال این اتفاق افتاده و امیدوارم فردا بازی زیبایی را مشاهده کنیم و شرایط آرامی در ورزشگاه وجود داشته باشد.

وی در پایان در مورد محرومیت حامد لک و محمدرضا خلعتبری، عنوان کرد: این دو نفر از بازیکنان خوب ما هستند اما سایر بازیکنان هم شرایط خوبی دارند و سعی می‌کنیم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. بدون شک هر یازده بازیکنی که فردا به میدان می‌روند هدفشان موفقیت تیم است و تمام توانشان را به کار می‌گیرند. سایپا نشان داده یک تیم منسجم است و هر کسی که در میدان حاضر می شود با تمام توان بازی می‌کند.

خالدی در پایان در مورد تعطیلی مسابقات تا بعد از نوروز، خاطرنشان کرد: به هر حال بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در پیش است و تیم ملی در دو بازی حساس باید با قطر و چین بازی کند. این دو بازی اهمیت بسیار زیادی در موفقیت تیم ملی دارد و می‌تواند صعود ما را به جام جهانی قطعی کند. من هم مثل هر ایرانی دوست دارم تیم ملی در این دو بازی نتیجه بگیرد و برای دومین بار متوالی به جام جهانی صعود کند تا تیم ملی به افتخار جدیدی دست یابد. من هم به عنوان یک بازیکن تمام تلاشم را می‌کنم تا در خدمت سایپا باشم و امیدوارم روزی نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و مفتخر به پوشیدن پیراهن تیم ملی شوم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین