اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۷۳۳
در شرایطی که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی امیدوار به انتخاب سرمربی تیم ملی این کشور است، دو گزینه اصلی بافانا بافانا شرایط لازم برای حضور در این تیم را ندارند.
۲۰:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران که گزینه اصلی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی است، با فرستادن پیغامی به سایت ewnsport اعلام کرده است که نمی تواند در زمان کوتاه فعلی برای حضور قطعی در آفریقای جنوبی تصمیم بگیرد. کی روش گفته است: من در حال حاضر آزاد نیستم و بدون یک توافق قطعی مشترک با فدراسیون آفریقای جنوبی نمی توانم قراردادم با ایران را لغو کنم. البته شاید در آینده ای نزدیک این کار را بتوانم انجام بدهم اگر سافا (فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی) همچنان به من اعتقاد و نیاز داشته باشد. 


هرور رنارد دیگر گزینه فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی هم هنوز تماسی از سوی این فدراسیون دریافت نکرده است که البته این مساله احتمالا به موضوع کی روش مرتبط است. به نوشته سایت ewnsport تا زمان بازگشت رئیس فدراسیون این کشور از رقابت های زیر 20 آفریقا در زامبیا هیچ تصمیمی در این باره گرفته نخواهد شد. 


نکته جالب این است که حدسیات درباره موضوع جدایی کی روش از ایران نادرست نبوده و ظاهرا این مربی به کار با تیم ملی آفریقای جنوبی فکر می کند اما قرارداد او و جریمه در نظر گرفته شده، دست وی را برای جدایی از ایران بسته است. به هر حال فدراسیون فوتبال ایران فعلا روی حفظ کی روش نظر دارد و به شایعات نیز توجهی نمی کند. البته این را هم باید گفت که هنوز هیچ منبع رسمی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی مذاکره و حضور در این کشور را تایید نکرده و کلیه اخبار مربوط به گمانه زنی رسانه هاست.

 

 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین