اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۷۲۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی علی پورکیانی متوجه شد که بازیکنان قصد تمرین کردن را ندارند پایش را روی گاز گذاشت و با سرعت ۱۶۰کیلومتر محل تمرین را ترک کرد.
۱۷:۲۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه آیا بازیکنان این تیم امروز راضی به تمرین نشدند، گفت: بله، با توجه به مشکلات مالی، بازیکنان امروز تمرین نکردند و گفته‌اند تا پولشان پرداخت نشود به تهران سفر نمی‌کنند.

وی در مورد اینکه علی پورکیانی اعلام کرده سر تمرین حضور داشته و بازیکنان در حال تمرین بودند، اظهار داشت: پورکیانی برای بازی تیم امیدها سر زمین آمد و پس از آنکه تمرین ما شروع می‌شد و دید بازیکنان حاضر به کار کردن نیستند، پایش را روی گاز گذاشت و با سرعت 160 کیلومتر محل را ترک کرد. پورکیانی به تمرین بازگردد و ببینید که آیا بازیکنان تمرین می‌کنند یا نه.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا تصمیم‌شان به تمرین نکردن قطعی است، تصریح کرد: قول می‌دهم اگر پول بازیکنان پرداخت نشود آنها به تهران بیا نیستند. ساعت 10 و 45 دقیقه پرواز ما به تهران است. ساعت 12 با هتل آکادمی تماس بگیرید و اگر دیدی ما آنجا نیستیم بدانید پولمان پرداخت نشده و به تهران نیامدیم.

وی تأکید کرد: تحمل‌مان تمام شده است. 10 قدم ما برداشتیم یک قدم مسئولان بردارند. قبل از سفر به عمان قول شرف دادند که پولمان را بعد از بازی پرداخت می‌کنند. ما به امارات رفتیم و یک بازی هم در ایران انجام دادیم اما هنوز هیچ خبری نیست. غیرت و تعصب که فقط نباید از طرف بازیکنان باشد. با این شرایط امروز به هیچ وجه تمرین برگزار نمی‌شود.

پورموسوی در مورد اینکه آیا امیدی به حل مشکلات دارد، عنوان کرد: به دکتر شریعتی استاندار خوزستان پیامک دادم و گفتم امروز تمرین نمی‌کنیم و اگر مشکلات حل نشود فردا برای دیدار مقابل پرسپولیس که در دید مطبوعات و رسانه‌ها بسیار مهم است به تهران سفر نخواهیم کرد. شریعتی در جواب اعلام کرد که این مسئله را پیگیری می‌کند. خیلی وقت پیش به ما قول پرداخت یک میلیارد از طرف یک شرکت را دادند که چند روز است مسئول اداره کل و جوانان برای گرفتن پول به آنجا مراجعه می‌کنند ولی خبری نیست.

وی در مورد اینکه آیا این همان شرکتی است که اسپانسر باشگاه است، اظهار داشت: استاندار با یک شرکت برای دادن این پول به توافق رسید اما اکنون 4 ماه است که به آنجا می‌روند و خبری نمی‌شود. 10، 15 روز قبل این مسئله قطعی شد ولی در این چند روز هم پول نرسیده است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین