اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۶۸۹
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، گفت: تماشاگران خاطی ذوب آهن دنبال باج گرفتن و سفر خارجی هستند و باشگاه برایشان اهمیتی ندارد.
۱۶:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آذری در گفت‌وگویی، در مورد محرومیت تماشاگران ذوب آهن از حضور در ورزشگاه‌ها و سپس تغییر این خبر، اظهار داشت: من نگفته‌ام که در نگارش خبر سایت باشگاه در این مورد اشتباهی رخ داده است بلکه گفتم برخی تفسیر اشتباه کرده‌اند. شب گذشته هم جلسه‌ای با کانون هواداران باشگاه ذوب آهن داشتیم و در این جلسه تصمیم گرفته شد تماشاگران خاطی ذوب آهن که شناسایی شده‌اند را به هیچ کدام از ورزشگاه‌هایی که تیم ذوب آهن در آن بازی دارند راه ندهیم. ما آنها را شناسایی کرده‌ایم این تماشاگران متخلف هوادار ذوب آهن نیستند بلکه به دنبال باج گرفتن و رفتن به سفر خارجی هستند و برایشان نه تنها سرمربی این تیم که باشگاه ذوب آهن هم اهمیتی ندارد و دنبال اهداف خاص خودشان هستند.

مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: این افراد را شناسایی کرده‌ایم آنها حتی در مقاطعی به دنبال خرید و فروش بازیکن در تیم‌های پایه و بزرگسال هم بوده‌اند باید جلوی آنها بایستیم. وقتی ذوب آهن شرایطش خوب شد و 10 برد متوالی داشتیم این افراد مثل کفتار قایم شدند و سر و کله‌شان پیدا نشد. مردم خوب اصفهان باید آنها را بشناسند. این افراد به هیچ عنوان به فکر باشگاه ذوب آهن نیستند و به دنبال منافع خودشان هستند. در حال حاضر تیم ذوب آهن در رده چهارم جدول لیگ است و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داریم. برایم عجیب است که پس از باخت در دربی اصفهان به ما توهین می‌کنند مگر پرسپولیس به آن بزرگی دربی را به استقلال نباخت. هواداران پرسپولیس چه واکنشی داشتند، ایستادند و تیمشان را تشویق کردند.

وی افزود: تماشاگران متخلف ذوب آهن از دقیقه 75 آرامش روانی را از تیم گرفتند نمی‌توانم این رفتارها را تحمل کنم. انگار فراموش کرده‌اند ذوب آهن آرزویش نباختن به پاس همدان بود تا به لیگ یک سقوط نکند، شرایط ذوب‌آهن اکنون خیلی مناسب و خوب است، 4 باخت متوالی را آورده‌ایم که من در همه آنها گفته‌ام مقصر خود من هستم که نتوانسته‌ایم وظایفمان را به خوبی انجام بدهیم و بازیکنان و مربی گناهی ندارد.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد مشکلات مالی باشگاه، اظهار داشت: شرایط مالی در حال خوب شدن است و باید از هیأت مدیره باشگاه تشکر کنم، با وجود آنکه کارخانه ذوب آهن شرایط نرمال ندارد اما همچنان در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند و به ورزش کشور کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه متخلفان ذوب آهن در گذشته هم به جواد نکونام و مجید جلالی توهین کرده بودند، گفت: من این افراد را به ورزشگاه‌ها ممنوع‌الورود کردم زیرا آنها در گذشته علیه جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و مجید جلالی مربی بااخلاق فحاشی کردند. متأسفانه توطئه‌ای علیه باشگاه از قبل شروع شده که اکنون به اوج خود رسیده است. من مقابل آنها می‌ایستم و اجازه نمی‌دهم که توهین‌کنندگان به اهدافشان برسند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین