اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۶۷۰
تیم ملی پوشان کشورمان در سومین بازی خود از سری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) چین را شکست دادند.
۱۳:۱۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان در سومین بازی خود از سری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ساعت 11 و 30 صبح امروز (سه شنبه) به مصاف تیم ملی چین رفتند و در نهایت با نتیجه 10 بر صفر پیروز مسابقه شدند.
در این دیدار محمدعلی مختاری (3گل)، فرید بلوکباشی (2گل)، پیمان حسینی، مسلم مسیگر، سیدعلی ناظم، محمد مرادی و امیرحسین اکبری برای ایران گلزنی کردند.
در دیگر بازیهای روز چهارم رقابتهای قهرمانی آسیا تیم های قطر و امارت به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 8 بر یک به سود امارات به پایان رسید. در دومین بازی تیم ملی عراق 2 بر 11 مغلوب ژاپن شد.

سومین دیدار نیز بین تیم های ملی لبنان و تایلند با پیروزی 6 بر یک لبنانی ها ختمه یافت و بحرینی‌های در چهارمین بازی امروز با نتیجه 6 بر 4 افغانستان را شکست دادند.
به این ترتیب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملی بحرین در مکان نخست گروه یک رقابتها قرار دارد. تیم ملی بحرین با 9 امتیاز در مکان دوم و تیم ملی افغانستان با 6 امتیاز در مکان سوم جدول گروه یک قرار گرفته است. ضمن اینکه تیم های ملی مالزی و چین در رده های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی و برای تعیین صدرنشینی گروه از ساعت 11:30 فردا (چهارشنبه) به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.
لازم به توضیح است، محمدعلی مختاری از سوی مسئولان برگزاری مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

انتهای پیام/ر

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری