اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۶۶۱
مربی وستهام پس از شکست مقابل چلسی در دربی لندن اظهار داشت: منتظر اشتباهشان بوده تا یک امتیاز بگیرم. آنها بهترین تیم بین مدعیان قهرمانی هستند.
۱۳:۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| شب گذشته در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ جزیره وستهام در ورزشگاه «لندن» میزبان چلسی بود.

گرچه چکش‌ها بازی هجومی مقابل آبی‌های قدرتمند نشان دادند اما با اشتباهات در دفاع 2 بر یک نتیجه را به میهمان واگذار کردند.

اسلاون بلیچ گفت: اگر خطایی از آنها سر می‌زد یک امتیاز را گرفته بودیم. قهرمانی رقابت ساده‌ای نبوده و هر بازی برایشان سخت خواهد بود. چلسی نشان داده چقدر برای کسب جام جدی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: تیم‌های زیادی در جزیره از قدرت تهاجمی، استعداد و بازیکنان حرفه‌ای بسیار خوب برخوردار هستند اما چلسی بهترین آنها است. آبی‌ها مستحکم ترین بوده و همواره با تعداد فراوان یعنی 5 بازیکن دفاع می‌کنند. 7 بازیکن دیگر باقی می‌ماند که آنها به قدری آماده بوده که در حملات زهردار هستند. به همین دلیل است که اکنون 10 امتیاز با تیم دوم فاصله ایجاد کردند.

مربی کروات وستهام گفت: از شاگردانم ممنونم زیرا جدالی ساده‌ای نبود. همه رقیبان ما در مسابقه‌هایشان پیروز شده که این مسئله کار را سخت کرد. ما باید به جای دقیقه 92، دقیقه 85 گل را به ثمر می‌رساندیم این یعنی باید از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را بکنیم.

وستهام با این باخت در رتبه سیزدهم باقی ماند تا خود را برای دیدار هفته آتی مقابل بورنموث آماده کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری