اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۶۵۲
مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال برای انتخاب رئیس این فدراسیون صبح امروز برگزار شد و رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
۱۲:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| جمع انتخاباتی فدراسیون هندبال برای انتخاب رئیس این فدراسیون صبح امروز به ریاست محمدرضا داورزنی آغاز شد.

حمید آقاعلی‌نژاد، علیرضا پاکدل، مرتضی حسن‌پور، هادی خلیلی، کاظم دل‌قندی، علیرضا رحیمی، شهرداد مرتجی، میترا نوری، کیوان صادقی، حمیدرضا عباسی مقدم، ولی فرنام،‌ناصر قاسمی، حمید مدنی، محمدناصر نجف‌پور، نامزدهای این مجمع هستند. خسرو نصیری و حمیدرضا سعادتمند نیز در روزهای پیشین از حضور در انتخابات انصراف داده بودند.

* حمید آقاعلی‌نژاد، میترا نوری، ناصر قاسمی، حمیدرضا عباسی مقدم، هادی خلیلی و علیرضا پاکدل به نفع رحیمی کنار رفتند.

* ولی فرنام، کیوان صادقی و شهداد مرتجی نیز از ادامه حضور در انتخابات انصراف دادند.

* حمید مدنی به نفع حسن پور کنار رفت.

*محمدناصر نجف‌پور، کاظم دل‌قندی پیش از شروع مراسم انصراف دادند.

*مرتضی حسن‌پور، یکی از نامزدهای انتخابات قبل از شروع رای گیری اظهار داشت: جامعه هندبال پتانسیل بالایی دارد. اگر رای بیاورم نمی‌خواهم 4 سال ریاست کنم، بلکه می‌خواهم 12 سال خدمت کنم. همه باید مشارکت کنند. اتاق فکری طراحی کرده‌ام که تصمیم سازی توسط اهالی هندبال صورت بگیرد. اگر اشتباهی هم رخ داد کسی منتقد نیست، بلکه همه نقد و کمک می کنند.

وی افزود: برای پیشرفت آموزش و پرورش باید فعال شود. تربیت مربیان هندبال با ارتباط با معلمان ورزش انجام خواهد شد. در حوزه اقتصادی نگاه مسکنی نداریم، ما باید به سمت ثروت سازی برویم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا آینده هندبال درخشان باشد و همه خانواده هندبال سرمان را بالا بگیریم و بگوییم عضو این خانواده هستیم.
 
مدیرعامل اسبق پرسپولیس رئیس فدراسیون هندبال شد

*علیرضا رحیمى، یکی دیگر از نامزدها خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که برای هندبال زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم تلاش آنها را فراموش نکنیم. از مهدوی هم تشکر می‌کنم که 30 سال در هندبال خدمت کرده است.

وی افزود: تنها کشوری هستیم که تعریف درستی از باشگاه نداریم. آلمانی‌ها بیش از 100 هزار تیم باشگاهی دارند و تنها با 4-5 نفر فدراسیون را اداره می‌کنند، اما کار یک رئیس هیات ما بیشتر از مسئولان فدراسیون آلمان است.

رحیمی ادامه داد: شخصیت ورزشی هر فدراسیون تقویمش است، اما مشکلاتی که ایجاد می‌شود را باید اشاره کنم که نمی‌توانم در تقویم بیاورم. باید تلاش کنیم تا کرسی‌های آسیایی و جهانی بگیریم. من خودم کرسی‌های خوبی گرفتم، اما حالا نداریم و اگر نداشته باشیم قطعا آسیب می‌بینیم.

وی خاطر نشان کرد: باید شایسته سالاری کنیم؛ 13 سال مدیرکل اصفهان بودم و چند سال رئیس هندبال بودم و در چند باشگاه مدیرعامل بودم و حالا تمام این تجربیات را آورده‌ام در هندبال خرج کنم. قول می‌دهم اشتباهات گذشته را تکرار نکنم؛ تا وقتی پشت میز هستیم متوجه نمی‌شویم اوضاع چگونه است. استقلال هیات‌ها از جمله موارد مهم است که باید توسط فدراسیون ایجاد شود.

*کیوان صادقی، دیگر نامزد حاضر در انتخابات تاکید کرد: وزارت ورزش برای هندبال چه کرده است؟ همه نشسته ایم تا یک نفر با اسم رستم بیاید و نجات مان بدهد، در حالی که همه چیز دست خودمان است. امیدوارم کسی که انتخاب می شود را بتوانیم حمایت کنیم و کشتی هندبال را به ساحل ارامش برسانیم. کسی که در راس قرار می گیرد باید مراقب تهدید ها باشد چراکه آنها هندبال را نابود خواهند کرد. عدم وجود کمیته انضباطی پرقدرت هم از دیگر آسیب های هندبال است که امیدوارم رئیس اینده فدراسیون فکری به حال این موضوع کند. برخی از روسا اصلا نمی دانند هندبال چیست و هیچ بانک اطلاعاتی در فدراسیون وجود ندارد.
 
مدیرعامل اسبق پرسپولیس رئیس فدراسیون هندبال شد
*حمیدرضا عباسی مقدم، یکی دیگر از نامزدهای انتخاباتی نیز گفت: داورزنی پدر مدیریت مدرن والیبال دنیا است و امیدوارم با حمایت وی هندبال هم موفق باشد. در ضمن باید از حیدری، دبیر مجمع هم تشکر کنم. من 42 سال است که در هندبال کار می کنم. با ارادتی که نسبت به حسن پور دارم و مدیون وی هستم، اما نیاز به مدیریتی داریم که در ایران و اسیا ارتباط خوبی داشته باشد. هندبال دیگر جای آزمون و خطا نیست و نیازمند مدیریتی اثبات شده هستیم و فکر می کنم رحیمی شایسته ترین عضو است. من تا کنون به نفع کسی انصراف نداده ام اما چون رحیمی قبلا مدیریت خود را ثابت کرده است این بار این کار را می کنم و هر کاری از دستم برآید، انجام می دهم.

*ولی فرنام نیز پس از انصراف از شرکت در انتخابات اظهار داشت: می‌خواهم از فرصت استفاده کنم و از داورزنی بخاطر تلاشش در والیبال و موفقیت‌هایی که کسب کرده تشکر کنم. علی‌رغم اینکه با هندبالی‌ها مذاکره کردم، اما نتوانستم همدلی ایجاد کنم و به همین دلیل فکر می‌کنم شایسته حضور در جمع نامزدها نیستم. این شرایط نه تنها به نفع هندبال مه به نفع ورزش کشور نیست. سرکشی به زندگی شخصی افراد و تهمت زدن و ... اقدامات قانونی و شرعی نیست؛ من هم انصراف می‌دهم.

*ناصر قاسمی هم پس از انصراف به نفع رحیمی تاکید کرد: از رحیمی تشکر می‌کنم که در این برهه قبول کرد نامزد فدراسیون هندبال شود. البته باید بگویم ابنکه در این شرایط جرات کرد چنین تصمیمی بگیرد بخاطر رگ لُری اش است!

*شهداد مرتجی نیز پس از انصراف گفت: امروز اقبال عمومی از هندبال فاصله گرفته است و این موضوع شامل تمام بخش‌ها می‌شود؛ علتش هم اختلاف بین اعضای این خانواده است.

وی افزود: موفقیت‌های هندبال از اواسط دهه 70 شروع شد و اوج گرفت و تنها دلیلش اتحاد و همدلی بود. چون می‌دانم هندبالی‌ها مرد روزهای سخت هستند اطمینان دارم یک بار دیگر همه دست به دست هم می‌دهند تا هندبال به پیشرفت و آرامش برسد. با احترام به همه از نامزدی خودم انصراف می‌دهم.

*میترا نوری نیز پس از انصراف به نفع رحیمی خاطرنشان کرد: تلاش کردم از روز اول از اعتقاداتم دفاع کنم. به من گفتند زورم به فلان ورزشکار نمی‌رسد که من جواب دادم قرار نیست با او مچ بیاندازم بلکه می‌خواهم برایش کادر فنی قوی انتخاب کنم.

وی ادامه داد: در حضور رحیمی حرفی برای گفتن ندارم و سالن کنونی هندبال را رحیمی ساخته است پس یک بار دیگر همه دست به دست هم دهیم.

در پایان صحبت های کاندیداها رای گیری برگزار شد و در نهایت علیرضا رحیمی با کسب 34 رای به مدت چهار سال رئیس فدراسیون هندبال شد. مرتضی حسن پور دیگر کاندیدای انتخابات نیز 7 رای کسب کرد.
 
مدیرعامل اسبق پرسپولیس رئیس فدراسیون هندبال شد 
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین