اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۶۴۴
هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: «همیشه راحت برای تیمی که می‌برد و یا قهرمان می‌شود حرف درست می‌کنند.»
۱۲:۰۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| شهاب کرمی از اینکه در نخستین تجربه فیکس بودنش در پرسپولیس توانسته انتظارات برانکو ایوانکوویچ را برآورده و وی را راضی ببیند خوشحال و امیدوار است در ادامه هم بتواند بازیکن مفیدی برای پرسپولیس باشد.

با این حال کرمی هم مثل خیلی دیگر از پرسپولیسی‌ها معتقد است کار برای قهرمانی تمام نشده و باید با قدرت بازی‌های باقی مانده را پیش برده تا علاوه بر کسب این عنوان یک آمار جاودانه هم از خودشان در لیگ برتر به جا بگذارند. از سوی دیگر این هافبک سرخپوشان از اینکه می‌تواند احتمالا دومین تجربه قهرمانی خودش را در لیگ کسب کند بسیار خوشحال است.

اظهارات کرمی را در ادامه می خوانید:

* از بازی پرسپولیس با نفت تهران و برد خوبی که به دست آوردید شروع کنیم؟

- مهم‌ترین مساله در بازی با نفت این بود که توانستیم در مسیر قهرمانی یک برد شیرین دیگر به دست بیاوریم و خوشحالم که هواداران بعد از این مسابقه حسابی راضی بودند و ورزشگاه را ترک کردند. بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم با کیفیت بازی کردند اما متاسفانه زمین بد تختی کار را برای ما سخت کرده بود اما خدا را شکر با تلاش همه بچه‌ها سه امتیاز این بازی را از آن خودمان کردیم.

* پرسپولیس در بازی نفت در حالی برنده شد که هواداران بابت محرومیت چند بازیکن اصلی حسابی نگران این مسابقه بودند؟

- به هر حال طبیعی بود به خاطر محرومیت چند بازیکن اصلی تیم و با تغییر ترکیب تیم یک مقدار هواداران نگران نتیجه‌گیری باشند اما خدا را شکر یک ترکیب خوب به زمین فرستاده شد و توانست نتیجه لازم را که برد در این مسابقه مهم بود به دست بیاورد تا خیال هواداران حسابی از این بابت راحت شود.

* بعد از چند بازی که تعویضی به میدان آمدی اولین بازی فیکس خودت را برای پرسپولیس انجام دادی. اوضاع را چطور دیدی؟

- در اولین تجربه فیکس بودنم در پرسپولیس و از زمانی که به این تیم اضافه شدم به نظرم نمایش خوبی داشتم. مهم‌ترین مساله برای من این است که در خدمت تیم بودم و توانستم در پایان کار انتظارات را بابت وظایفی که به من محول شده بود، برآورده کنم. امیدوارم در ادامه راه باز هم بتوانم یک بازیکن تاثیرگذار بوده و به پرسپولیس کمک کنم.

* برانکو هم که بعد از بازی و در اولین تمرین پرسپولیس پس از شکست نفت تهران حسابی از عملکرد تو راضی بود؟

- همان‌طور که گفتم مهم‌ترین وظیفه من و دیگر بازیکنان در پرسپولیس جلب نظر سرمربی تیم است. خوشحالم که برانکو در این بازی از کار من راضی بوده و امیدوارم باز هم در ادامه بتوانم نظر مثبت ایشان را جلب کنم.

* این تعریف برانکو در حالی است که با حضورت در پرسپولیس و چند دقیقه‌ای که برای این تیم بازی انجام دادی در مورد تو قضاوت شد که عملکرد خوبی نداشتی؟

- به هر حال شرایط طوری است که برخی راحت در مورد هر مساله‌ای قضاوت می‌کنند. درباره خودم فقط همین را می‌توانم بگویم که من در شرایط بدنسازی بودم و فشار زیادی را تحمل می‌کردم تا خودم را برسانم. خدا را شکر شرایطم روز به روز بهتر شده و با کم شدن فشارهای تمرین توانستم در خدمت پرسپولیس باشم.

* با شکست نفت تهران پرسپولیس یک گام به قهرمانی نزدیک شد اما در حالی که خیلی‌ها کار را تمام شده می‌دانند برانکو و برخی بزرگان و پیشکسوتان تیم معتقدند صحبت در این باره زود است. تو چه نظری داری؟

- دقیقا من هم چنین نظری دارم و هنوز صحبت در مورد قهرمانی زود است چون باید روز به روز بهتر شویم و با قدرت کار را پیش ببریم. بازی‌های مهمی پیش رو داریم و باید تمام امتیازات را جمع کرده تا یک رکورد خوب برای خودمان در پایان لیگ جدا از کسب عنوان قهرمانی به جا بگذاریم تا حسابی ماندگار شود.

* برد پرسپولیس مقابل نفت تهران باعث شد برخی صفحات منتسب به استقلال در فضای مجازی با برخی صحبت‌ها یکسری اتهامات را به نفت تهران و علی دایی بزنند. مساله‌ای که حتی واکنش برانکو را هم در پی داشت؟

- این مسایل در فوتبال همیشه هست و راحت برای تیمی که می‌برد و یا قهرمان می‌شود حرف درست می‌کنند. نفت تیم بسیار قوی و قدرتمندی بود و کار سختی مقابل آنها داشتیم. این برد پرسپولیس حاصل تلاش تک تک بازیکنان تیم است که واقعا با جان و دل بازی کردند و با این فاکتور توانستیم برنده این مسابقه بشویم.

* تو یک تجربه قهرمانی در لیگ را با فولاد داری. در این شرایط که احتمال قهرمانی پرسپولیس خیلی زیاد است احساست برای کسب این عنوان و با یک تیم پرطرفدار مثل پرسپولیس چطور است؟

- بدون شک آمدنم به پرسپولیس یک اتفاق بزرگ بود. خدا را شکر پرسپولیس شرایط خوبی برای کسب عنوان قهرمانی دارد که امیدوارم با تداوم این روند به این خواسته برسیم. خیلی خوشحالم که دومین عنوان قهرمانی را به امید خدا می‌توانم با پرسپولیس کسب کنم.

* بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را چطور دیدی؟

- خدا را شکر در این رقابت‌ها هم با قدرت ظاهر شدیم و با اینکه در سخت‌ترین گروه قرار داریم اما مدعی صعود به مرحله بعد هستیم. به نظرم در این چند بازی باقی مانده اگر همین روند را ادامه داده و کار را با قدرت پیش ببریم بدون شک مدعی صعود حتی به عنوان تیم نخست از این مرحله خواهیم بود.

* در صعود این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؟

- چرا که نه! این پرسپولیس چیزی برای قهرمانی در آسیا کم ندارد و به امید خدا احساسم این است که به جز لیگ در آسیا هم قهرمان خواهیم شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری