اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۶۰۳
مسئولان فدراسیون برای رأی دادن علیه استقلال و پرسپولیس دست‌شان می‌لرزد ولی در فیفا از این خبرها نیست.
۲۲:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| کمیته انضباطی فیفا که از چندی قبل، با تغییرات جدید آیین‌نامه، حق رأی دادن علیه باشگاه‌های متخلف را به دست‌آورد، به دلیل انباشت پرونده‌های انضباطی باشگاه‌های ایرانی به ناگهان رأی‌های پیاپی صادر کردند.  محرومیت استقلال و تراکتور و کسر امتیاز از تیم‌های دسته پایین‌تر از جمله رأی‌های کمیته انضباطی فیفا بود.

 

در این بین هر چند کسی تأیید نکرد پرسپولیس با محرومیتی روبه‌رو شده اما شایعاتی در این باره شنیده می‌شد. همدردی طاهری مدیرعامل پرسپولیس با سردار آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی و تأکید روی این مسئله که «مدیران نقشی در ماجراهای اخیر ندارند» شائبه‌ها را بیشتر کرد. حالا مدتی بعد، پرسپولیس ناگهان قرارداد اکثر بازیکنان کلیدی‌‌اش را تمدید کرده است. انصاری و بیرانوند از جمله کسانی بودند که قراردادشان را تمدید کردند و احتمال تمدید قراردادها در روزهای آینده قوت گرفته است. در سازمان لیگ شایعه شده مسئولان پرسپولیس از ترس اینکه مبادا در فصل آینده از نقل و انتقالات محروم شوند، دست به چنین کاری زده‌اند! این ترسی است که اکثر باشگاه‌های لیگ برتری دارند به همین خاطر در تلاش هستند تا قرارداد بازیکنان خود را به شکلی تمدید کنند. استقلال هم از جمله این باشگاه‌هاست.

 

آنها هم سریعاً تلاش خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان‌شان آغاز کرده‌اند و می‌خواهند داشته‌های فعلی‌شان را حفظ کنند. اکثر پرونده‌های دو باشگاه بزرگ ایران در حال بررسی است و ممکن است به دلیل شکایت‌های متعدد، ناگهان رأی‌های تازه‌ای درباره نقل و انتقالات تابستانی‌شان صادر شود به همین خاطر نمی‌خواهند بازیکنی را از دست بدهند. تراکتورسازی تبریز باشگاهی است که از این بابت ضربه شدیدی می‌خورد. خیلی از بازیکنان این تیم قراردادشان تمام می‌شود و در تابستان از این باشگاه می‌روند.

 

تراکتور هم اجازه جذب بازیکن ندارد به همین خاطر با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شود. آنها در تلاش هستند تا بتوانند بازیکنان تیم امید خود را به بزرگسالان منتقل کنند تا حداقل در فصل آینده با مشکل کمبود بازیکن روبه‌رو نشوند. استقلال و پرسپولیس هم به همین دلیل خیلی زود دست به کار شده‌اند تا مبادا با مشکلی روبه‌رو شوند.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری