اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۵۹۹
رامین رضاییان در حالی از سوی برانکو ایوانکوویچ با حکم اخراج مواجه شد که او در آخرین صحبتش با سرمربی این تیم درخواست بخشش داشت.
۲۲:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رامین رضاییان بعد از بحثی که در محل تمرین این تیم در اردوی امارات داشت و از سوی باقری محکوم به اخراج از محل تمرین و حضور در هتل شد، در انتظار بخشش یا حکم جریمه از سوی برانکو ایوانکوویچ بود.

بعد از صرف شام جلسه مهمی با حضور برانکو ایوانکوویچ و دیگر اعضای این تیم حول اتفاق رخ داده در تمرین این تیم پیش از جدال با الوحده برگزار شد. سرمربی پرسپولیس بعد از جمع بندی صحبت ها به این نتیجه رسید که نام رامین رضاییان و علی علیپور را از لیست تیمش برابر الوحده خارج کند. این اعلام از سوی برانکو اما با اعتراض مدافع ملی پوش همراه شد و او در این خصوص از برانکو خواست از تصمیم خود منصرف شود: آقای برانکو شاید تاکنون 10 بار این اتفاق در اردو و تمرینات رخ داده و شما پدرانه از آن چشم پوشی کردید. چرا آن زمان کسی را مجازات نکردی و امروز مرا با این مجازات از ترکیب خارج می کنی؟

در حالی که دیگر اعضای تیم از رضاییان می خواستند در این لحظه با تسلط بر رفتار خود از صحبت در این باره خودداری کند، این بازیکن اما همچنان با حرارت به دنبال احقاق حق خود بود و صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: شما این همه بخشیدید، مطمئنا این بار هم می توانید ببخشید و چرا فقط چون من هستم که باید اخراج شوم؟ اگر من هم جزو این خانواده هستم، پس باید مرا هم مورد بخشش قرار دهید و این مجازات را برایم در نظر نگیرید.

رامین رضاییان که تلاش داشت با احترام این صحبت‌ها را روبه روی سرمربی عصبانی خود در محل تمرین بگوید، موفق به جلب رضایت او نشد و در نهایت عدم تمکین او از دستور برانکو باعث شد تا او تصمیم خود را در خصوص اخراج او از اردو و در اختیار باشگاه قرار گرفتن را اعلام کند. مساله ای که روز بعد هم برانکو همچنان روی آن مصر ماند و پادرمیانی دیگر اعضای تیم نتوانست این تصمیم را تغییر دهد.

اکنون رضاییان با تمرینات اختصاصی به دنبال این است تا همچنان از نظر بدنی و روحی خود را در شرایط مسابقه نگه دارد تا در صورت بخشیده شدن از سوی مسئولان باشگاه و جریمه احتمالی در این خصوص بتواند بار دیگر در رقابت برای حضور در ترکیب قرار گیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین