اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۵۲۲
نایب رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به اعتراض ملی پوشان و تعطیلی اردوی تیم ملی گفت: موضوع خاصی نبود و ملی پوشان در مورد غذا با من صحبت داشتند.
۱۷:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  تورنمنت بوکس جاده ابریشم در حالی  24 تا 27 اسفند ماه به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد که طبق آخرین خبرها تیم ملی بوکس وارد چالش بزرگی شده است. ملی پوشان بوکس کشورمان در حالی صبح امروز در تمرینات حاضر نشده‌اند که به شرایط حاکم در اردوها به شدت معترض هستند و به همین دلیل در تمرینات صبح امروز حضور پیدا نکردند.

روح الله حسینی نایب رئیس فدراسیون بوکس در گفت‌وگویی، در واکنش به این سوال که گویا تمرینات صبح امروز تیم ملی بوکس تعطیل شده است، گفت: نه؛ موضوع خاصی نبود. یک مقدار ملی پوشان در مورد غذا با من صحبت داشتند. روز گذشته نتوانستم در اردوها حضور داشته باشم و امروز با حضور در کنار تمرینات ملی پوشان با آنها صحبت کردم. مشکل آنها هم انشالله حل خواهد شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: مشکلی نبوده  و قبلا هم همین غذا سرو می‌شد و در حال حاضر هم تغییری در سرو غذا به وجود نیامده است.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در پایان، خاطر نشان کرد: قرار است ملی پوشان بعدازظهر امروز تمرین کنند و من هم کنار آنها خواهم بود تا تمرینات آنها را تماشا کنم.

انتهای پیام/ش
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فدراسیون بوکس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری