اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۴۷۰
هفت تیم لیگ برتری امیدوارند تا رتبه چهارم جدول را به دست بیاورند تا شانس زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.
۱۱:۱۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تراکتورسازی به همراه نفت تهران در فینال جام حذفی حضور دارند و اگر شاگردان قلعه نویی بتوانند قهرمان این مسابقات شوند با توجه به حضور این تیم در سه تیم برتر لیگ، تیم چهارم لیگ برتر نیز شانس زیادی برای حضور در مسابقات آسیایی در صورت عدم تغییر سهمیه ایران خواهد داشت.

در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر اما تیم های زیادی مدعی حضور در رتبه چهارم لیگ برتر هستند. ذوب آهن با 33 امتیاز فعلا در رده چهارم قرار دارد اما سه تیم استقلال خوزستان، پیکان و نفت تهران با 32 امتیاز در رده های بعدی لیگ قرار دارند. سپاهان اصفهان با 31 امتیاز دیگر تیمی است که تا رده چهارم جدول تنها 2 امتیاز فاصله دارد و می تواند خود را خیلی آسان به این رتبه مهم در لیگ شانزدهم برساند.

در کنار این تیم ها گسترش فولاد 30 امتیازی و فولاد خوزستان 29 امتیازی نیز حضور دارند که این دو تیم نیز شانس بسیار زیادی برای رسیدن به رده چهارم جدول دارند و کسب سهمیه آسیایی برای آنها دور از دسترس نیست. به این ترتیب 7 تیم لیگ برتری برای حضور در رده چهارم جدول انگیزه زیادی دارند و البته امیدوار هستند تا تیم قلعه نویی بتواند با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی، این رتبه جدول را در لیگ برتر با ارزش کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری