اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۴۵۳
روز شنبه جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با حضور رامین رضاییان بازیکن کنار گذاشته شده این تیم برگزار شده و به مساله درگیری بازیکنان این تیم در اردوی دبی رسیدگی شد.
۰۴:۲۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| روز شنبه جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با حضور رامین رضاییان بازیکن کنار گذاشته شده این تیم برگزار شده و به مساله درگیری بازیکنان این تیم در اردوی دبی رسیدگی شد. ظاهرا رامین رضاییان اشتباه خود در این اردو را پذیرفته و از مسوولان باشگاه عذرخواهی کرده و تعیین جریمه از سوی باشگاه پرسپولیس برای این مدافع - هافبک ملی‌پوش قطعی است.
از طرفی باشگاه پرسپولیس تصمیم نهایی خود را برای در نظر گرفتن جریمه برای رضاییان و بازگشت وی به تیم گرفته و قرار است این حکم با برانکو ایوانکوویچ طی روزهای آینده درمیان گذاشته شود و موافقت سرمربی پرسپولیس هم جلب شود.
زمان صدور حکم رضاییان احتمالا امروز یا فردا خواهد بود و این بازیکن به احتمال زیاد از بازی بعدی با حضور روی نیمکت به ترکیب بازخواهد گشت اما حضور در ترکیب اصلی در بدو بازگشت امکان پذیر نخواهد بود.
جعفر کاشانی درباره وضعیت رامین رضاییان و اینکه آیا مشکل این بازیکن برطرف خواهد شد یا خیر، گفت:«در هر خانواده‌ای ممکن است سوءتفاهم به وجود بیاید و این موضوع چندان غیرطبیعی نیست. مشکل رامین رضاییان هم قطعاً حل خواهد شد و مهم این است که بازیکنان باید با رفتار و اخلاق‌شان، آینده خود را در این تیم بزرگ رقم بزنند.»
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «پرسپولیس و استقلال دو باشگاه معتبر در ایران هستند و عملکرد این دو تیم و بازیکنان‌شان زیر ذره‌بین قرار دارد. بازیکنان این دو تیم باید بدانند که فقط نباید از لحاظ فنی بزرگ باشند و بحث رفتار و اخلاق هم بسیار مهم است. به هر حال ممکن است گاهی اوقات چنین مشکلاتی ایجاد شود، ولی این مسائل حل شدنی است.»
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری