اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۴۵۰
به موازات خبر اعتصاب بازیکنان استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان شایعه دیگری از درون تمرین‌های استقلال به بیرون درز کرد و گفته شد که بازیکنان پس از بازگشت از سفر آسیایی دل و دماغ تمرین کردن نداشته‌اند و سخت به دنبال دریافت مطالبات خود بوده‌اند.
۰۴:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به موازات خبر اعتصاب بازیکنان استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان شایعه دیگری از درون تمرین‌های استقلال به بیرون درز کرد و گفته شد که بازیکنان پس از بازگشت از سفر آسیایی دل و دماغ تمرین کردن نداشته‌اند و سخت به دنبال دریافت مطالبات خود بوده‌اند. حتی گفته می‌شود که دلیل تساوی خانگی استقلال مقابل سیاه‌جامگان همین بی‌انگیزگی‌های پنهانی است که باشگاه استقلال را فراگرفته و آنها وقتی می‌بینند باشگاه دستمزدها را به موقع پرداخت نمی‌کند، به شدت بی‌رمق شده‌اند اما مساله اصلی استقلالی‌ها صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان نیست.
صحبت‌هایی که مسعود سلطانی‌فر انجام داد کاملا قانونی بوده و طبق آنچه مجلس اعلام کرده این وزارتخانه نمی‌تواند به باشگاه استقلال پولی بدهد و مدیران این باشگاه هستند که باید از طریق حامیان مالی و انجام کارهای اقتصادی امور تیم را بگردانند. کاری که تا به امروز به شکل مطلوبی انجام نشده است و سیدرضا افتخاری در پولسازی عملکرد قابل توجهی نداشته است. در واقع ناکامی‌های مدیریتی در ایجاد شرایط مالی مناسب برای باشگاه دلیل اصلی دلخوری‌های بازیکنان است و آنها روز گذشته جسته و گریخته به بی‌پولی باشگاه اشاره کردند. بازیکنان استقلال که نمی‌خواستند مستقیم حرفی از زبان آنها منتشر شود اعتقاد داشتند که سیدرضا افتخاری با وجود اینکه 7 ماه است در باشگاه استقلال فعالیت می‌کند اما نتوانسته مطالبات را سر وقت پرداخت کند.
حتی یکی از بازیکنان از طریق مدیربرنامه‌های خود چنین گفت: «افتخاری 7 ماه است که پولی به ما نداده.» حال با شرایط موجود بعید است که استقلالی‌ها بتوانند با روحیه مناسبی رخ در رخ سایپا قرار بگیرند مگر آنکه مدیریت این باشگاه فی‌الفور آستین بالا بزند و مطالبات بازیکنان را همانطورکه وعده داده شده پرداخت کند. از همه مساله‌سازتر پرداخت نشدن پاداش‌های بازیکنان است که تیم را تا حدودی به هم ریخته و شرایط نامناسبی را به لحاظ ذهنی ایجاد کرده است. بی‌شک اگر افتخاری ظرف روزهای آتی این مشکل را از میان بردارد و شرایط مطلوبی حاکم کند استقلال با روحیه مناسبی رخ در رخ لکوموتیو قرار می‌گیرد وگرنه ممکن است همان اتفاقی که در بازی با سیاه‌جامگان رخ داد، در بازی با این تیم ازبک هم تکرار شود.

منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری