اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۴۴۴
مثل برخی تیم‌ها، استقلال هم در جذب بازیکنانش در ابتدای فصل دور اندیشی نکرد و قرار داد اکثر بازیکنانش را که این روزها برایش در لیگ برتر خوب می‌درخشند یکساله بست.
۰۴:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مثل برخی تیم‌ها، استقلال هم در جذب بازیکنانش در ابتدای فصل دور اندیشی نکرد و قرار داد اکثر بازیکنانش را که این روزها برایش در لیگ برتر خوب می‌درخشند یکساله بست.ماهیت لیگ فوتبال ما به طور کل کسب موفقیت در کوتاه مدت است، به همین دلیل است که می‌بینید در حالی که پرسپولیسی‌ها تقریباً با تمام نفراتشان قرارداد تمدیدی داشته و 20 بازیکن برای سال آینده قطعاً در مجموعه آنها خواهند بود اما استقلال با 11 بازیکن مهم خود یکساله قرارداد دارد.
قرار داد بازیکنانی مثل رابسون جانواریو، پادوانی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، کاوه رضایی، جابر انصاری، بهنام برزای، امید نور افکن، یعقوب کریمی، مجتبی حقدوست و سید مجید حسینی یکساله است و تا پایان سال جاری اعتبار دارد. البته استقلالی‌ها بازیکنانی هم برای سال‌های آینده جذب کرده‌اند و بین یک تا 2 سال با تیم استقلال قرار داد دارند.
بازیکنانی مثل خسرو حیدری، سید حسین حسینی، مهدی رحمتی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، هرایر مگویان، محسن کریمی و میلاد زکی پور بازیکنان این دسته هستند.
خسرو حیدری 33 ساله و رحمتی 36 در کنار میلاد زکی پور بالاترین مدت زمان قرار داد را با تیم خود دارند که 2 ساله است و سایر نفرات با تیم خود قرار داد یکساله دارند. این در حالی است که منصوریان برای تیم استقلال برنامه سه ساله دارد و برای موفقیت در لیگ‌های آتی باید اسکلت اصلی تیم را نگه دارد که این مسلتزم نگه داشتن بازیکنانی است که با استقلال یکساله بسته‌اند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
داداش علی بازیکنان رو بخواهید تمدید کنند اگه نکردند اجازه بازی ندید واز جوانان استفاده کنید ما که امسال قهرمان نمی شویم پس حداقل از تیم امید وجوانان جهت جایگزین استفاده کن واجازه بده بروند اونایی که استقلال اونارو بزرگ کرد اما اونا نمی خواند بزرگ بمونند
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری