اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۴۳۰
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: وضعیت فاجعه‌باری در نفت داریم و فقط به خاطر بازیکنان در نفت مانده‌ام،شهریاری فقط به تمرین می‌آید و قول می هد که آنهم عملی نمی‌شود؟
۲۰:۵۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| علی دایی پس از شکست 2 بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: متاسفانه در این بازی از دقیقه 5، 10 نفره شدیم و این مساله معادلات ما را بهم زد.

وی ادامه داد: 90 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. تمام تفکر ما برهم خورد و جلوی پرسپولیس 10 نفره بازی کردن بسیار سخت است. تمام برنامه‌های ما بهم خورد. اگر دروازه بان ما اشتباه نمی‌کرد و گل می خوردیم 85 دقیقه فرصت جبران داشتیم. دروازه‌بان ما در اولین بازی اش در لیگ برتر مشکل ساز شد. 

سرمربی نفت در مورد داوری واعتراضش گفت: نباید اعتراض می‌کردیم؟! وقتی تیمی 10 نفره می‌شود بیشتر می‌دود تا جای خالی یک بازیکن را پر کند.

وی افزود: شما نگاه کنید ببینید چند بازیکن خوب ما در این مسابقه غایب بودند. از دقیقه 60 -70 به بعد چند بازیکن ما کارایی نداشتند و فقط 3 تعویض داشتیم که یکی از آنها را در دقیقه 5 به اجبار انجام دادیم. پرسپولیس اکنون با اختلاف در صدر جدول است و شرایطش با ما قابل مقایسه نیست. آنها اگر 4-5 بازیکن خود را هم نداشته باشند مشکلی به وجود نمی‌آید ولی این شرایط برای ما فراهم نیست. ما اصلی‌ترین مهره خود را به دلیل 3 اخطاره شدن در بازی قبل از دست دادیم. از ابتدای فصل خواهش و تمنا کردیم که یک گلر تاپ برای تیم بیاورند. با گلر تیم ملی سوریه به توافق رسیدیم ولی به خاطر 30 هزار دلار این بازیکن را جذب نکردند و سر این اندازه پول بیشتر به توافق نرسیدند.

دایی گفت: یاد تیم‌های محلی که در اردبیل داشتیم می‌افتم چطور می‌شود قبل از بازی به این مهمی زمین تمرین نداشته باشیم و ما را آنجا راه ندهند. شهاب عادلی گلر دوم ما پدرش 40 میلیون به مقاومت داده که این چک برگشت خورده آن وقت قرار بود دژبان بیاید و بازیکن ما را ببرد. ما چیزی به نام باشگاه نداریم و نمی‌دانیم مدیرعامل و مالک باشگاه چه می‌کنند. این اتفاقات به باشگاه ضربه می‌زند از روز اول باید ببینند تیم را به کجا و چه کسی واگذار می‌کنند. همه این اتفاقات به سایر تیم‌ها ضربه می‌زند باید ببینند تیم را به چه کسی می‌دهند و حداقل ضمانت بگیرند. اینها مشکلاتی است که اکنون برای‌مان به وجود آمده با شرایط مالی که داریم باید جزو 3 تیم آخر جدول باشیم. ما از لحاظ مالی جزو 2 تیم آخر جدول هستیم. کوچک‌ترین امکانات یک تیم زمین تمرین است اما ما نمی‌دانیم فردا باید در کجا تمرین کنیم و چه شرایط داریم از 10 روز قبل بارها به این مسئله اعتراض کردیم آنها هیچ چیز ندارند و نمی‌دانم چه کسی هستند و از کجا آمده‌اند. خوشبختانه یا متأسفانه به تماس‌هایمان هم هیچ پاسخی نمی‌دهند. من مانده‌ام شما خبرنگاران همه را پیدا می‌کنید و از آنها مصاحبه می‌گیرید چطور مالکان این باشگاه را پیدا نمی‌کنید تا از آنها مصاحبه بگیرید و بپرسید هدف‌شان از تیم‌داری چه بوده است ما که آنها را ندیده‌ایم.  50 نفر مستقیم و 150 نفر را به صورت غیر مستقیم بیچاره کرده‌اند مگر می‌شود بدهکار عالم و آدم بود وضعیت‌مان خیلی فجیع است. مدیرعامل چه می‌کند دائم از من خواهش می‌کند که حرف نزن حداقل جلو بیاید تا ببینیم چه کاری انجام می‌دهد.

سرمربی نفت در ادامه تأکید کرد: صد رحمت به تیم صبای قبل در اینجا چیزهایی را تجربه کرده‌ام که تا به حال ندیده‌ بودم آنجا حداقل یک نفر بالاسر تیم بود و ما او را می‌دیدیم. امسال هیچ چیزی درست انجام نمی‌شود فقط الکی وعده و قول می‌دهند پشت پرده را من می‌دانم آنها پوچ هستند مگر می‌شود قبل از روز بازی تمرین نداشته باشید. با شهریاری تماس بگیرید و بگویید ما فردا کجا تمرین خواهیم کرد. کوچکترین مسئله زمین تمرین است که آن را هم نمی‌توانند فراهم کنند. 

دایی در مورد اینکه سرانجام نفت تهران چه خواهد شد، گفت: نمی‌دانم در این شرایط هر روز در جدول پایین خواهیم آمد.

وی در مورد اینکه چه کسی جوابگو خواهد بود، افزود: باید متولیان فوتبال به این مسئله رسیدگی کنند. فقط خارجی‌ها می‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند. کمیته انضباطی ما رأی صادر می‌کند اما قابلیت اجرایی شدن ندارد. آنها اجازه بدهند شکایت‌مان را به دادسرا ببریم آن وقت ببینیند آیا می‌توانند با این شکل قراردادها 50 نفر را بدبخت کنند. فیفا قدرت اجرایی دارد و باشگاه‌ها را تحت فشار می‌گذارد آنها دیر یا زود پول‌شان را از باشگاه‌ها می‌گیرند. اما آیا باشگاه‌های ما حقوق بازیکنان داخلی را می‌دهند. این وضعیت اسفناک است. تا دل‌تان بخواهد خبرچین و گزارشگر به تمرین می‌فرستند تا ببینند ما چه می‌کنیم هیچ کاری نکردند. بعد بازیکن که مصاحبه می‌کند او را به کمیته انضباطی می‌برند و می‌گویند حق بازی ندارد و فلان قدر باید جریمه شود. اگر در تیم هستید یک دستی روی سر تیم بکشید و اگر نیستید این مسئله را اعلام کنید. 3-4 ماه است کسی را ندیده‌ام شهریاری فقط به تمرین می‌آید و قول می هد که آنهم عملی نمی‌شود؟

سرمربی نفت در پاسخ به این سؤال که آیا او به خاطر حضور تیمش در فینال جام حذفی در تیم مانده است، گفت: من فقط به خاطر بچه‌های تیمم در نفت ماندم. ما زمین هم نداریم آن وقت در این شرایط بروم چه کسی در مورد این مشکلات حرف خواهد زد. من که اینجا هستم انتقادهای لازم را بیان می‌کنم. از این فکرها نکنید که به خاطر جام حذفی در نفت مانده‌ام. اصلاً اگر ما قهرمان شویم چه چیزی به تیم می‌رسد. یک شرکت پول بلیت هواپیما را می‌دهد اگر آنها هم پول ندهند فردا مشکل دیگری ایجاد می‌شود که مطمئناً آن را هم نمی‌دهند. وقتی نفرین پشت یک تیم باشد همه چیز از بین می‌رود وقتی حق و ناحق کنید موفقیتی حاصل نمی‌شود. بازیکن ما رباط پایش را عمل کرده و بعد از مدت‌ها به تمرین بازگشته ولی هنوز پول عملش را ندادند.

وی افزود: به اردوی اردبیل رفتیم هنوز 60 میلیون از پول آن باقی مانده فقط 25 میلیون پول آن را دادند و مابقی را بدهکارند. برای چه وارد فوتبال شدند اگر پول نداشتید چرا پیش آمدید یک نفر جواب نمی‌دهد 5 ماه قبل با یک نفر در کمیته انضباطی حاضر شدیم و گفتم شما چه کاری می‌خواهید انجام بدهید 5-6 ماه از آن روز گذشته و ندیدم کار دیگری انجام دهد و می‌گوید در این مدت حضور نداشتم چرا که کاری نبوده و حالا که مسئله دیگری به وجود آمده است برگشته‌ام ما در این شرایط کار می‌کنیم. به نظر شما در این وضعیت هوش و حواسی می‌ماند.

دایی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مدت تمرین درستی انجام ندادیم آیا اینکه مربی و بازیکن به محل تمرین می‌رود و او را راه نمی‌دهند، توهین نیست. در فوتبال این مسائل را قبول نمی‌کنند. به نظر شما در شرایطی که 10 نفره شدیم باید پرسپولیس را هم ببریم. نگاه‌مان اگر واقع‌بینانه باشد خیلی از مسائل درست می‌شود یک معما برایم حل نشده است. این نفرات چرا برای تیم‌داری آمده‌اند؟

سرمربی نفت تهران در رابط با اینکه گفته می‌شود آنها به خاطر مشکلات انتقال تیم پولی پرداخت نمی‌کنند، عنوان کرد: شما در حساب‌های‌شان بگردید اگر پولی پیدا کردید به ما بگویید متأسفانه فقط دلیل‌تراشی می‌کنند اما چیزی برای ارائه ندارند. آنها اگر تیم به نام‌شان نشده چطور می‌خواهند آن را واگذار کنند و برای چه الان دنبال واگذاری تیم هستند مگر ما بچه‌ هستیم. از قدیم بدهکارند و شما از خیلی مسائل خبر ندارید حرف‌های زیادی در سینه علی دایی است که او آنها را بیان نمی‌کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری