اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۴۰۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از هرچیزی به هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم یک برد بسیار مهم و بزرگ مقابل نفت کسب کردیم.
۱۹:۵۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: قبل از هرچیزی به هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم یک برد بسیار مهم و بزرگ کسب کردیم.

وی ادامه داد: برای نفت احترام زیادی به سه دلیل قائل هستم اول اینکه آنها تیم بسیار خوبی هستند. دوم اینکه بازیکنانی مثل تیموریان و شهباززاده را در نیم فصل جذب کردند و دلیل بعدی کار در دیدارهای بعد از آسیایی سخت است. نتیجه بازی ذوب آهن و استقلال را دیدید از طرفی دیگر استقلال خوزستان بازی سختی داشت.

برانکو ادامه داد: دیروز در نشست خبری گفتم به خاطر محرومیت چند بازیکن بهانه و توجیه ای ندارم و قبل از بازی هم به بازیکنانم گفتم که نباید دنبال بهانه و توجیه باشیم که چرا برخی بازیکنان مصدوم و محروم هستند. اخراج بازیکن حریف طبیعتا بازی ما و حریف را بهم ریخت. با یک بازیکن اضافه خیلی خوب واکنش نشان دادیم و صبور و با حوصله بازی کردیم. در نیمه دوم دقت پاس‌های مان را بالا بردیم و با وجوداینکه زمین کیفیت خیلی بدی داشت از کیفیت بازی بازیکنانم راضی هستند. همچنین از تماشاگران که حضوری پرشور داشتند تقدیر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اختلاف ۱۲ امتیازی با استقلال و اینکه آیا این تیم همچنان قهرمان است، گفت: فعلا قاطعانه در صدر جدول حضور داریم اما ذره‌ای از هدف مان کوتاه نمی آییم و کار را راحت در نظر نمی‌گیریم. تا جایی که از نظر اعداد و ارقام قهرمانی ما تثبیت نشود فقط کار و کار کار خواهیم کرد.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان در بازی با نفت گفت: از استفاده از جوانان راضی هستم و همه چیز مربوط به شرایط تیم است و خوشحالم که بازیکنان ما نشان دادند به حق لباس پرسپولیس را به تن کردند و این بازیکنان جوان هستند و حتی نشستن روی نیمکت هم برایشان کسب تجربه است.

برانکو در مورد بخشش سریع علیپور و اینکه رامین رضائیان هم بخشیده می شود گفت: دیروز هم گفتم این مساله مربوط به باشگاه است و می‌بینید که تصمیم نهایی چه خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین