اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۳۴۱
مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد، تیمش در فصل جاری آرامش نداشته است.
۱۵:۱۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد ایران‌پوریان ضمن بیان این مطلب در مورد توقف تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: متأسفانه باز هم در خانه امتیاز از دست دادیم و هرچه زدیم به در بسته خورد. ما مستحق برد بودیم، اما فقط یک امتیاز گرفتیم. با این شرایط کار ما برای قهرمانی سخت است و طبیعتاً پرسپولیس به‌دلیل فاصله امتیازی با تراکتورسازی، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. با این حال ما تا آخرین هفته برای قهرمان شدن ناامید نخواهیم شد. امسال حداقل باید یک جام به هواداران بدهیم.

وی در ادامه با مشکلاتی که تراکتورسازی در چند هفته اخیر با آن دسته‌وپنجه نرم کرده است، گفت: ما امسال خیلی بدشانسی آوردیم. در خیلی از بازی‌ها محروم و مصدوم داشتیم و در فصل نقل‌وانتقالات نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. در شروع فصل همه چیز خوب بود، اما رفته رفته اتفاقات مختلف فوتبال به ضرر تراکتورسازی تمام شد. ما امسال خیلی بدشانسی آوردیم و معتقدم تراکتورسازی در این فصل خیلی چیزها داشت، اما آرامش نداشت.

مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین تأکید کرد: ما تا اینجا هم خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم و می‌توانیم این روند خوب را ادامه دهیم. امیدوارم که حداقل بتوانیم با گرفتن یک جام هواداران تراکتورسازی را خوشحال کنیم.

ایران‌پوریان در واکنش به درگیری‌های اخیر میان باشگاه و مدیران قبلی تراکتورسازی تصریح کرد: در حال حاضر باشگاه بحران‌هایی را در خصوص قراردادهایی که در گذشته با مربیان و بازیکنان خارجی امضا شده است، تجربه می‌کند. البته من یک بازیکن هستم و نمی‌توانم به این مسائل ورود کنم. فقط امیدوارم که مشکلات تراکتورسازی هرچه زودتر برطرف شود، پنجره نقل‌وانتقالات در تابستان بسته نباشد و تراکتور بتواند بازیکن جدید جذب کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری