اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۳۱۵
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از فهرست کاندیداهای سرمربیگری بافانا بافانا خارج شد.
۱۲:۱۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که گفته می‌شد اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) کارلوس کی‌روش را به عنوان گزینه اصلی خود برای سرمربیگری بافانا بافانا (لقب تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی) در نظر دارد، حالا روزنامه «سیتی پرس» آفریقای جنوبی خبر داده که کی‌روش از رقابت برای احراز پست سرمربیگری بافانا بافانا کنار رفته است.

روز جمعه بود که SAFA از طریق حساب کاربری رسمی تیم ملی آفریقای جنوبی در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد، معرفی سرمربی جدید بافانا بافانا به هفته بعد (یعنی هفته جاری) موکول شد. دلیل این موضوع هم این‌طور اعلام شده است که ظاهراً نیاز بوده مربی جدید بتواند در کنفرانس خبری شرکت کند.

کی‌روش گزینه اول اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی برای جانشینی شِیکس ماشابا بود، اما «سیتی پرس» فاش کرد که سرمربی پیشین تیم ملی پرتغال از گزینه‌های مدنظر این اتحادیه کنار رفته است.

یک مقام ارشد اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی که نامش فاش نشده در گفت‌وگو با این روزنامه گفت، کی‌روش که مشکلات قراردادی با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران داشت، از مسئولان SAFA خواسته به دلیل نبردی که با فدراسیون فوتبال ایران دارد، دیگر او را به عنوان گزینه سرمربیگری بافانا بافانا در نظر نداشته باشند.

این عضو SAFA تصریح کرد: اکنون باید به دنبال برنامه «بی» باشیم، چون هدف اول ما دیگر در دسترس نیست. فکر نمی‌کردیم چنین اتفاقی بیفتد، اما به هر حال چندین گزینه در آستین خود داریم.

این مقام ارشد اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی فاش کرد هرو رنارد، هوگو بروس، گاوین هانت و رود کرول جزو گزینه‌های این اتحادیه برای سپردن هدایت بافانا بافانا هستند. او همچنین خبر داد SAFA تمامی شرایط این کاندیداها و رقم درخواستی آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد.

از هرو رنارد به عنوان گزینه اول اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی پس از انصراف کارلوس کی‌روش یاد شده است. گفته شده رنارد اخیراً از سمت سرمربیگری تیم ملی مراکش استعفا کرده است و حضورش را روی نیمکت تیم‌های ملی غنا، سنگال و ساحل عاج متحمل می‌دانند.

در حالی که هنوز استعفای این سرمربی فرانسوی از سمت سرمربیگری مراکش تأیید نشده، مصطفی حاجی، دستیار وی با تکذیب این خبر گفت: خبر استعفای رنارد حقیقت ندارد. او تا زمانی که با مراکش به دستاور بزرگی نرسد، قصد ترک این تیم را ندارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین