اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۲۹۰
هافبک پیشین پرسپولیس در دهه 60 گفت: «روزی که آقای طاهری را دیدم به او گفتم پرسپولیس نیاز به جذب چند بازیکن آماده دارد که او هم حرف من را پذیرفت.»
۰۹:۳۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس امروز باید مقابل نفت تهران قرار بگیرد و این بار در لیگ برتر به دنبال جمع آوری امتیازات باشد. صدرنشین هم اکنون با 50 امتیاز و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تراکتورسازی در مکان اول ایستاده و فرصتی تازه دارد تا فاصله اش را با تیم دوم جدول بیشتر کند.

ضیا عربشاهی به بهانه بازی پرسپولیس و نفت تهران در مورد شرایط کنونی پرسپولیس به اظهارنظر پرداخته که در ادامه می خوانید:

* اهالی فوتبال بازی پرسپولیس و نفت را دیداری سخت برای دو تیم، به ویژه پرسپولیس تلقی می کنند. به خصوص حالا که تعدادی از سرخپوشان محروم هستند و نمی توانند در این بازی تیم خود را همراهی کنند!

- غم ما هم از ابتدای فصل سر همین مسئله بود! از اول فصل گفتیم این تیم نیمکت قوی ندارد. بارها گفتیم بگردید بازیکنانی که شایسته پوشیدن پیراهن پرسپولیس هستند را جذب کنید تا این روزها دچار مشکل نشویم. اما کسی به حرف ما گوش نکرد. حتی روزی که آقای طاهری را دیدم به او گفتم پرسپولیس نیاز به جذب چند بازیکن آماده دارد که او هم حرف من را پذیرفت.

* پس شما معتقدی که نیمکت پرسپولیس ضعیف است.

- صد در صد. به نظر من نیمکت پرسپولیس به گونه ای نیست که نگرانی های برانکو را کم کند. من به عنوان یک متعصب پرسپولیسی این حرف ها را می زنم، نه یک منتقد. خدایی نگرانم چون می دانم بدن بازیکنان به مرور دچار افت می شود و باید برای آنها جانشین مناسب در نظر گرفته شود.

* در مورد اتفاقی که بین رضاییان و علیپور افتاد و باعث شد رضاییان از حضور در این بازی محروم شود صحبت می کنید؟!

- به نظر من باید از برانکو تشکر کرد که اجازه نداد بی انضباطی در تیمش جا بیافتد. کار او قابل تحسین است. او در شرایطی عذر بازیکنان خاطی اش را خواست که رسما به وجود هر دو نیاز داشت و قرار بود تیمش را برای بازی با الوحده آماده کند که یک بازی واقعا سخت بود. تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد که بی انضباطی فراگیر شود آن هم در تیمی که همه اعضایش جوان هستند. اما می خواهم به عنوان یک پرسپولیسی متعصب با برانکو هم صحبت کنم. من از برانکو درخواست دارم که برای این دو بازیکن جریمه سنگین در نظر بگیرد اما اجازه دهد آنها تیم را همراهی کنند. با آنها صحبت کند و بگوید در چه تیمی حضور دارند اما اجازه دهد به تیم برگردند.

* گویا علیپور مشکلش حل شده و قرار است فردا هم بازی کند.

- خب خدا را شکر. مشکل رامین هم باید حل شود.

* پس معتقدید رامین هم باید بخشیده شود؟

- بله. نباید فوتبال این بچه ها را که تمام کرد. ببینید، رامین متاسفانه فکرش بچه گانه است. او دوستان، افراد پخته و با تجربه ای کنارش ندارد و همین حرکات به او ضربه زده است. رامین باید خودش را از این شرایط بد خلاص کند. او در دفاع راست یک بازیکن تاثیر گذار است. البته برانکو باید از او در پست دفاع راست استفاده کند که از عقب به جلو بیاید. او مثل جواد زرینچه و مهدی مهدوی کیا عمل می کند و باید در جای درست از او استفاده شود. امیدوارم رامین زودتر دست از این رفتار بردارد و دوباره در خدمت پرسپولیس قرار بگیرد.

* بازی با نفت را چطور می بینید؟!

- تیم نفت آمده تا خودی نشان دهد. این تیم نسبت به نیم فصل اول قوی تر شده و به خوبی بر توان خود افزوده و تعادل خوبی بین نیروی جوان و با تجربه اش برقرار کرده است. پرسپولیس باید مقابل این تیم آگاهانه بازی کند. البته منظورم این نیست که محتاط باشد. پرسپولیس مثل بازی با الوحده نباید اجازه نفس کشیدن به نفت بدهد. در امارات غیرت ایرانی را دیدیم و در بازی با نفت می خواهیم غیرت پرسپولیسی بودن را ببینیم. حریف را نباید دست کم بگیریم و باید به کمک 100 هزار تماشاگر این تیم را ببریم تا فاصله مان را با تراکتور بیشتر کنیم. الان پرسپولیس واقعا پرسپولیس شده و باید این اقتدار را دوباره به نمایش بگذاریم.

* فکر می کنید در این بازی کی گل بزند؟!

- طارمی همیشه بوی گل می دهد و من از پیشکسوتان پرسپولیس و همه هواداران می خواهم که از او حمایت کامل کنند. من مطمئنم با حمایت طارمی دوباره آقای گل خواهد شد. او در برابر الوحده گل های ساده را نزد اما گل هایی را زد که انجامش از عهده همه بر نمی آمد. در این بازی هم او با حمایت مردم باز هم گل می زند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری