اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۲۸۵
برانکو که باید مقابل شاگرد سابق خود تیمش را به میدان بفرستد بدون 5 بازیکن اصلی خود پا به مصاف تیم علی دایی خواهد گذاشت و همین می‌تواند به اندازه کافی این بازی را سخت و پیچیده کند.
۰۳:۲۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| برانکو که باید مقابل شاگرد سابق خود تیمش را به میدان بفرستد بدون 5 بازیکن اصلی خود پا به مصاف تیم علی دایی خواهد گذاشت و همین می‌تواند به اندازه کافی این بازی را سخت و پیچیده کند. پرسپولیس که خوب می‌داند با پیروزی در این مسابقه اختلاف امتیازاتش با تراکتورسازی را به 8 خواهد رساند مثل همیشه برای برد به میدان می‌رود اما شرایط برایش سخت شده است. سرخ‌ها که بعد از باخت در شهرآورد مقابل سپاهان پیروز شدند و قد علم کردند در شرایط روانی خوبی مقابل حریف‌شان به میدان می‌روند. در نقطه مقابل نفت هم که با انبوهی از مشکلات مالی روبه‌روست بعد از دو باخت در شروع نیم‌فصل دوم، سه تساوی و سپس دو برد به دست آورده و روندی صعودی را در پیش گرفته است.

چهره های ویژه
سجاد شهباززاده
هر چند بعید نیست از ابتدا در ترکیب اصلی نباشد اما در این مسابقه و در جبهه نفتی‌ها همه نگاه‌ها به اوست. شهباززاده که با پیراهن استقلال به پرسپولیس گل هم زده در اولین بازی‌اش برای نفت و بازگشت به لیگ یران مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و مقابل خط دفاع متحول پرسپولیس آزمون ویژه‌ای را پشت سرخواهد گذاشت.

علیرضا بیرانوند
در روزی که خط دفاع پرسپولیس نیمی از نفراتش را در اختیار ندارد کار بیرانوند سخت خواهد شد بخصوص وقتی بدانیم او در حال حاضر شرایط ایده‌آلی ندارد. البته شاید تقابل با باشگاه قبلی و طلب میلیاردی از نفت کاری کند تا چهره متفاوتی از گلر پرسپولیس در این بازی ببینیم.

ترکیب های احتمالی
دروازه‌بان: شهاب عادلی - مدافعان میانی: ایگور پراهیچ و احمد آل نعمه - مدافعان کناری: رضا علیاری، فرید محمدی‌زاده - هافبک‌های میانی: اکبر صادقی، علیرضا عزتی - هافبک‌های کناری: ایمان مبعلی، آرش رضاوند - مهاجمان: امیرارسلان مطهری (سجاد شهباززاده)، محمد قاضی

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند - مدافعان میانی: سیدجلال حسینی، حامد آقایی - مدافعان کناری: محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی - هافبک‌های میانی: شهاب کرمی، سروش رفیعی - هافبک‌های کناری: محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده - مهاجمان: مهدی طارمی، سامان نریمان جهان
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری