اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۲۸۴
رامین رضاییان ظهر دیروز برای حضور در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به محل این باشگاه رفت و بعد از حدود 2 ساعت که در این جلسه بود بدون اینکه با خبرنگاران صحبتی کند این باشگاه را ترک کرد.
۰۳:۲۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رامین رضاییان ظهر دیروز برای حضور در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به محل این باشگاه رفت و بعد از حدود 2 ساعت که در این جلسه بود بدون اینکه با خبرنگاران صحبتی کند این باشگاه را ترک کرد. رضاییان وقتی باشگاه را ترک می‌کرد ناراحت به نظر می‌رسید و جالب اینجا بود که مدیر کانون هواداران پرسپولیس دوان دوان خودش را به رضاییان رساند و ضمن همراهی این بازیکن تا انتهای خیابان به او دلداری داد.
نکته جالب اینجاست که پدر این بازیکن با جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که در این جلسه انضباطی حضور داشت تماس تلفنی بر قرار کرد و از کاشانی خواست تا مساعدت‌هایی در حق فرزندش انجام شود. عضو هیات مدیره پرسپولیس هم به پدر این بازیکن قول داد تا سوء تفاهم‌های به وجود آمده هرچه زودتر حل شود. رضاییان که از حضور در دیدار مقابل الوحده و نفت محروم شد صحبت‌های خود را مطرح کرد و در رابطه با درگیری صورت گرفته به شرح ماوقع و البته دفاع از خود پرداخت.پس از حضور رضاییان در باشگاه مقرر شد مدیران این تیم جلسه‌ای با برانکو ایوانکوویچ داشته باشند و پس از آن موضع رسمی خود را در قبال مدافع ملی‌پوش خود بیان کنند.

کاشانی: محرومیت رضاییان تا آخر فصل درست نیست
جعفرکاشانی که بعد از جلسه دیروز حاضر نشد با خبرنگاران مقابل باشگاه صحبت کند درباره جلسه روز گذشته کمیته انضباطی باشگاه با حضور رامین رضاییان گفت: «رامین بازیکن بزرگ فوتبال ماست و باید شأن پرسپولیس حفظ شود. بازیکنان باید رفتار و گفتارشان طوری باشد که در حد نام پرسپولیس باشد. در باشگاه پرسپولیس فرهنگ سازندگی وجود دارد. این مسائل پیش می‌آید و درس زندگی است. به رامین گفتم اگر بازیکن راه‌آهن بودی رامین رضاییان بودی؟ نباید غره شویم و باید افتاده‌تر شویم.» وی ادامه داد:«ان‌شاءا... مشکل او درست می‌شود. اینکه رامین رضاییان در تمرینات نباشد درست نیست و او کارش را انجام می‌دهد. رامین جوانی کرد. با پدر او صحبت کردم و به خودش هم گفتم که باید درسش را ادامه دهد.» کاشانی در پایان درباره اینکه آیا رامین رضاییان تا پایان فصل از همراهی پرسپولیس محروم است گفت: «اینکه او تا پایان فصل محروم شود درست نیست. اگر چیز بیشتری در این باره می‌خواهید باید از خود آقای طاهری بپرسید.»

کار سخت رامین برای بازگشت
دیروز شنیده می‌شد مسوولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند با جریمه نقدی سر و ته این قضیه را هم بیاورند تا رضاییان هم چندان متضرر نشود اما حتی اگر این اتفاق بیفتد شماره 27 در ادامه فصل شرایط راحتی نخواهد داشت. بدون شک مدافع راست ملی‌پوش پرسپولیس که با توجه به درگیری رخ داده در اردوی سرخپوشان از جمع این تیم جدا شد و از سوی برانکو در اختیار باشگاه قرار گرفت، در صورت بخشش و بازگشت به تمرینات کار سختی برای بازگشت به ترکیب و فهرست این سرمربی پیش رو خواهد داشت. در فاصله دو ماه مانده به پایان لیگ شانزدهم، بدترین اتفاق ممکن برای رضاییان این خواهد بود که در جشن احتمالی قهرمانی این تیم حضور نداشته باشد و با برخوردی که در اردوی امارات داشت در فهرست سیاه برانکو ایوانکوویچ قرار گیرد. رضاییان با 4 پاس گل و 3 گل زده یکی از موثرترین بازیکنان این تیم در بازگشت به ترکیب محسوب می‌شد و از این فرصت مناسب برای حضور در تاریخی ترین فصل پرسپولیس نمی‌توان به سادگی عبور کرد.

یک داستان دیگر درباره رضاییان
حالا که داستان رضاییان بیخ پیدا کرده شایعات و شنیده‌ها در مورد بیرون گذاشتن او به اوج رسیده است.شنیده می‌شود برانکو قصد داشته در دیدار مقابل الهلال رضاییان را روی نیمکت بنشاند و از صادق محرمی در ترکیب اصلی استفاده کند. همچنین او قصد داشته حسین ماهینی را در پست دفاع چپ به بازی بگیرد و فرشاد احمدزاده را به‌عنوان هافبک راست به میدان بفرستد اما رضاییان در جمعی دوستانه از قرار نگرفتن در ترکیب اصلی گلایه می‌کند. این نارضایتی به گوش برانکو می‌رسد و او برای حفظ آرامش تیمش، ترکیب اصلی را تغییر می‌دهد.برانکو هم از حسین ماهینی خواسته صبوری به خرج دهد و روی نیمکت بنشیند و حتی بیماری عجیب ماهینی هم در همین راستا بوده است. در تایید این ماجرا نزدیکان پرسپولیس می‌گویند امکان ندارد تنها یک بازیکن در کاروانی چهل و چند نفره دچار بیماری ویروسی شود و دیگر بازیکنان مشکلی پیدا نکنند.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری