اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۲۶۸
مهاجم نفت تهران در صورتی که فردا مشکلش حل شود قادر خواهد بود مقابل پرسپولیس به میدان برود.
۲۳:۳۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| علی دایی در نشست خبری امروز خود که قبل از بازی با پرسپولیس انجام شد در خصوص وضعیت سجاد شهباززاده گفت:متأسفانه سجاد مدتی با ما تمرین نکرده بود و زمان حضورش با اعتراض بازیکنان ما همراه شد که 7، 8 روز تمرین نکردیم اکنون اما تمرین کرده‌ایم سجاد اگر درست پیش برود و آمادگی جسمانی‌اش را به دست آورد، می‌تواند خیلی به ما کمک کند. سجاد بازیکن بزرگی است که از نظر هوش، اخلاق و رفتاری بازیکن بسیار خوبی است. او می‌تواند به ما کمک کند اگر بحث کارت بازی‌اش حل شود. اکنون پیگیر کارهایش هستیم تا فردا بحث کارتش حل شود.

در حالی دایی صحبت از بحث کارت بازی شهباززاده کرده که شنیده می‌شود این مشکل به دلیل بحث سربازی شهباززاده است اما طبق پیگیری‌ها مشخص شد که زمان اعزام به خدمت سجاد شهباززاده شهریور سال 1396 است و از آنجایی که این بازیکن شهریور امسال تحصیلاتش به پایان رسیده در حال حاضر از یک سال معافیت تحصیلی خود استفاده می‌کند.

در صورتی که مشکل این بازیکن تا فردا رفع شود شهباززاده قادر خواهد بود مقابل پرسپولیس به میدان برود و در غیر این صورت برای بازی بعدی نفت تهران، دایی می‌تواند از این بازیکنش استفاده کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری