اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۲۰۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم کامل هم بودیم بازهم با نفت مشکل داشتیم و طبیعی است که در این بازی هم مشکل خواهیم داشت.
۱۶:۲۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: 10 روز که در تورنمنت آسیایی حضور داشتیم تهران نبودیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم زیرا 5 مسابقه سخت داشتیم و وقت استراحت و شل آمادن نیست از فردا باید برای بازی با نفت آماده شویم. نفت تیم خوبی است.

برانکو ادامه داد: مقابل نفتی به میدان می‌رویم که به فینال جام حذفی رفته و با حضور آندو و شهباززاده خود را تقویت کردند. درباره پرسپولیس هم باید بگویم در بازی فردا حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، وحید امیری و رامین رضائیان را در اختیار نداریم، اما وظیفه ما این است که با وجود همه مشکلات با خواست و اراده بردن به زمین برویم. البته برای تیم نفت احترام زیادی قائل هستیم و دنبال بازی زیبا خواهیم بود که همراه نتیجه باشد. به همین دلیل همه توان خودمان را می‌گذاریم و امیدوارم هواداران هم بیایند و حضور پررنگی در ورزشگاه داشته باشند. آنها تا به حال یار دوازدهم ما بودند و همه باهم تلاش می‌کنیم تا یک بازی زیبا جشن برد بگیریم.

وی در مورد اینکه زمانی که مصدوم و محروم نداشتید دست شما برای تعویض بسته بود ولی الان که چند مصدوم و محروم دارید و جوانان نیز قرار است در تیم بازی کنند، چه شرایطی خواهید داشت، گفت: اگر تیم کامل هم بودیم بازهم با نفت مشکل داشتیم و طبیعی است که در این بازی هم مشکل خواهیم داشت. با این حال من به تیمم اعتقاد کامل دارم و دنبال بهانه‌گیری و توجیه نخواهم بود. هر بازیکنی هم که فردا بازی کند، فرصت دارد خودش را نشان بدهد و به خاطر کمبود بازیکن دنبال توجیه نیستم.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه خط دفاع نقطه قوت پرسپولیس بود اما اکنون تبدیل به نقطه ضعف شده، اظهار داشت: طبیعی است همه چیز از دفاع شروع می‌شود در این 5 بازی آخر مقابل تراکتورسازی گل نخوردیم. از استقلال 3 گل خوردیم، آنها 4 شوت زدند که سه تای آن گل شد. مقابل سپاهان در پنالتی گل خوردیم. در دیدار با الهلال از روی کرنر گل خوردیم. از الوحده امارات هم دو گل خوردیم که بهترین بازیکنانش به ما گل زدند، متر و والدیویا به ما گلزنی کردند. اینها از کوچک‌ترین اشتباه حریف استفاده می‌کنند، اما مهم این است که همچنان به حریفانمان شانس چندانی برای گلزنی روی دروازه‌مان نمی‌دهیم و همچنان خط دفاعی منسجمی داریم. حسین ماهینی و محمد انصاری را در این بازی نداریم و به همین دلیل خط دفاعی ما شامل تغییرات خواهد شد، اما مهم‌ترین مسئله بازگشت کاپیتان تیم است که یکی از دلایل خوش‌بینی من هم همین مسئله است.

برانکو در خصوص آخرین وضعیت رامین رضائیان اظهار داشت: او فردا در ترکیب نیست، اما خواهیم دید که تکلیف او چه می‌شود. البته تصمیم عجیبی درباره او گرفته نخواهد شد، بلکه درباره این بازیکن فقط تصمیم گرفته می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مهدی طارمی و علی علیپور را بخشیدید اما رامین رضائیان این برخورد صورت نگرفته و حتی طارمی زودتر به ترکیب این تیم بازگشت، افزود: طارمی یک ماه قبل از شروع لیگ به تیم برگشت و بعد از 4 هفته هم بازی کرد، اما رامین تا اطلاع ثانوی محروم است، چرا شما از آرام‌طبع سوال نمی‌پرسید؟ او هم در رقابت است و روی نیمکت می‌نشیند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا آرام‌طبع به عنوان یک بازیکن تخصصی در دفاع چپ به بازی گرفته نشد،‌افزود: آنها خودشان را به تیم تحمیل کردند. در بازی با سایپا در هفته اول، آرام‌طبع باید بازی می‌کرد نه ربیع‌خواه، اما او مصدوم شد و ربیع‌خواه از این فرصت استفاده کرد و بعد هم فرشاد احمدزاده به میدان رفت. او قصد جدا شدن از تیم را داشت و وقتی مشکلش با تیم حل نشد به تمرینات برگشت.

خبرنگاری از برانکو پرسید آرام‌طبع سکونشین است، اما رضائیان بازیکنی بود که از اروپا پیشنهاد دارد و این دو بازیکن با هم قابل مقایسه نیستند،‌ افزود: رامین از اروپا برگشت؟ چرا از اروپا برگشت؟ او به هیچ‌کس خبر نداد و از تیم رفت.

وی همچنین درباره اینکه تصمیم باشگاه درباره رضائیان چه خواهد شد، افزود: ما فردا بازی مهمی داریم و این بازی برای ما مهم‌تر از سایر مسائل است. روز و شب من به این بازی فکر می‌کنم و دو شب است که نخوابیده‌ام. من نمی‌دانستم تکلیف سیدجلال چه می‌شود اما او امروز من را خوشحال کرد و گفت بازی می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت می‌خواهم بازهم سوال کنم اما می‌ترسم من را بزنید، گفت: من سوال در مورد رامین رضائیان را جواب دادم، چرا بزنمتان؟! اما کنفرانس خبری در مورد رامین رضائیان نیست، در مورد بازی است. پس فردا در مورد رامین هرچقدر که می‌خواهید سوال بپرسید.

برانکو در مورد اینکه چرا نمی‌خواهید در مورد رامین رضائیان تصمیم بگیرید، گفت:‌تصمیمم را در موردش گرفته‌ام او در رقابت تیم فعلاً نیست. برای بازی فردا فعلاً نیست.

وی درباره کاپیتانی سیدجلال در پرسپولیس و اینکه اگر او مصدوم شود چه کسی کاپیتان خواهد بود،‌اظهار داشت: من را در این مورد با مشکل قرار دادید. شما کمکم کنید و بگویید چه کسی را کاپیتان بگذارم.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه شما باید در مورد کاپیتان تصمیم بگیرید، اظهار داشت:من تصمیم می‌گیرم اما کمی کمکم کنید. چه کسی بیشترین سابقه را در پرسپولیس دارد (خبرنگار گفت محسن مسلمان).

برانکو در مورد فرشاد احمدزاده و بازی‌اش در دفاع چپ گفت: دوست ندارم در مورد بازیکنان علنی صحبت کنم. همیشه به طور جمعی از آنها تعریف و تمجید می‌کنم، حالا در مورد فرشاد پرسیدید. باید از او تشکر کنم چون واقعاً آماده است دانش، تجربه و انرژی‌اش را فدای تیم کند. حاضر است در هافبک، دفاع یا حتی روی نیمکت بنشیند. مهم‌ترین مسئله برایش تیم است و خیلی وقت‌ها پیش می‌آید چنین بازیکنانی قربانی می‌شوند و این واقعیت است.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری