اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۱۹۴
ملی‌پوش والیبال نوجوانان دختر ایران می‌گوید همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا در دیدار با چین بهترین نمایش را داشته باشند.
۲۱:۱۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  یازدهمین دوره مسابقات نوجوانان دختر آسیا از یکشنبه در حالی آغاز می شود که تیم ملی ایران صبح امروز نیز یک نوبت تمرین در دستور کار قرار داد.

با توجه به اینکه هنگ‌کنگ یکی از حریفان کشورمان در سالن اصلی مسابقات تمرین می‌کرد، امروز سالن دیگری را در اختیار ملی‌پوشان قرار دارند. همچنین بعد از پایان تمرین هنگ‌کنگ مسابقه ای در سالن اصلی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد تا داوطلبان حاضر برای مسابقات فردا اماده باشند.

زهرا زهدی یکی از بازیکنان اعزامی به یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیاست. وی با 17 سال پیش از این در اردوهای ملی بوده، اما مسابقات نوجوانان آسیا در چین نخستین تجربه این بازی به شمار می‌رود. این بازیکن در حاشیه برگزاری تمرینات درباره چگونگی انتخابش در تیم ملی نوجوانان، اظهار داشت: من از پنجم دبستان والیبال را شروع کردم. بعد از برنامه استعدادیابی که فدراسیون داشت دوباره انتخاب شدم. البته 2 سال قبل هم در تمرینات تیم ملی بودم، اما به مسابقات اعزام نشدم.

وی با اشاره به شرایط خوب بازیکنان در چین، خاطرنشان کرد: در تمام مدتی که اردو داشتیم فدراسیون حمایت خوبی داشت و هر نوع امکاناتی که لازم داشتیم در اختیارمان گذاشت. ما از آبان تمرینات اصلی را آغاز کردیم و از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار داریم. مایدا هم در این مدت با ما خوب کار کرده و هر نکته‌ای که لازم بوده به ما گفته است.

ملی‌پوش والیبال نوجوانان دختر ایران در ادامه درباره نخستین دیدار ایران با چین که روز یکشنبه برگزار می‌شود، یادآور شد: می‌دانیم که چین در رده سنی بزرگسالان تیم خوبی دارد پس باید تیم‌های پایه قوی داشته باشد. ما همه تلاش خود را برای بازی فردا به کار می‌گیریم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

11 تیم در مسابقات والیبال نوجوانان دختر آسیا حضور دارند که در 4 گروه با هم رقابت می‌کنند. تیم ملی ایران نیز در نخستین دیدار روز یکشنبه به مصاف چین می‌رود. این مسابقات در مدرسه چانگ‌کینگ برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری