اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۱۹۲
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: بازی بسیار خوبی بود اما متأسفانه هر چه زدیم به گل تبدیل نشد.
۲۱:۱۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آقایی در گفت‌وگویی، در مورد تساوی تراکتورسازی مقابل سایپا گفت: بازی بسیار خوبی بود، اما متأسفانه هر چه زدیم به گل تبدیل نشد. در این بازی خیلی بدشانسی آوردیم و نتوانستیم از موقعیت‌های بسیار زیادی که ایجاد کردیم استفاده کنیم. بین دقایق 80 تا 90 سه‌، چهار تا موقعیت صد درصد داشتیم اما این توپ‌ها به گل تبدیل نشد تا درنهایت کارمان را با تساوی به پایان برسانیم.

وی در مورد اینکه اگر پرسپولیس ببرد تا صدر جدول 8 امتیاز فاصله پیدا می‌کنند و در این شرایط آیا امیدی به قهرمانی دارند، گفت: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، پرسپولیس هنوز برنده نشده و اگر این اتفاق هم بیفتد 8 امتیاز غیرقابل جبران نیست. دو سال قبل 8 امتیاز طی 6 هفته پایانی از سپاهان پیش بودیم اما درنهایت سپاهان قهرمان شد. ما تلاش‌مان را می‌کنیم،‌ مابقی مسائل دست خداست.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با درگیری که در جریان بازی با بازیکنان سایپا پیدا کرد، عنوان کرد: یک لحظه در موقعیت ضدحمله قرار داشتیم که بازیکن پدیده، محمد ابراهیمی را به شکل بدی سرنگون کرد. دراین بین صحبت‌هایی بین بازیکنان دو تیم ردوبدل شد که مسئله خاصی نبود.

آقایی در رابطه با اعتراض اعضای تراکتورسازی به وقت تلف کردن حریف، گفت: واقعاً فوتبال چه ارزشی دارد که چنین کارهایی به خاطر یک امتیاز انجام می‌شود. اینکه بازیکنان خودشان را روی زمین بیندازند، اصلاً خوب نیست. تیم‌ها علاوه بر کسب نتیجه باید به فکر بای زیبا هم باشند. این کارها هواداران را دلسرد می‌کند و آنها دیگر رغبتی به حضور در ورزشگاه پیدا نمی‌کنند. از سوی دیگر داور هم وقتی اینقدر بازیکنان روی زمین افتادند باید وقت تلف‌شده بیشتری می‌گرفت.

وی در مورد مشکلات مالی تراکتورسازی عنوان کرد: به ما قول داده‌اند پول بازیکنان طی هفته جاری پرداخت شود و قبل از بازی با فولاد پرداختی به تیم صورت بگیرد. این مسئله کم کم در حال مشکل‌ساز شدن است و امیدوارم هرچه زودتر شرایط مالی تیم بهتر شود.

مدافع تراکتورسازی در پایان در مورد دیدار مقابل فولاد گفت: بازی بسیار سختی است، فولاد تیم قدرتمند و بسیار بابرنامه‌ای‌ است. آنها بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند، اما ما از این بازی پیروزی می‌خواهیم و با توجه به اینکه خارج از خانه عملکرد خوبی داریم، به دنبال کسب هر 3 امتیاز هستیم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری