اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۱۳۸
پس از عدم موفقیت مربی لیورپول و موکول شدن امید قهرمانی به فصل آینده، یورگن کلوپ اظهار داشت: در تابستان به ۲ تا ۶ بازیکن جدید نیاز داریم!
۱۱:۴۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| امروز ساعت 21 جدال مهمی از هفته بیست و هفتم لیگ جزیره برگزار می‌شود.

لیورپول پس از شکست بزرگ مقابل لسترسیتی، میزبان آرسنال در آنفیلد است. مسابقه‌ای که می‌تواند لیورپول را در جمع رقیبان نگاه داشته و امید آنها را برای راه‌یابی به لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند.

قرمزهای مرسی‌ساید با 49 امتیاز در رتبه پنجم قرار داشته و با توجه به آمادگی من‌یونایتد باید تمام تلاش خود را برای قرارگیری در جمع 4 تیم برتر انجام دهد.

یکی از مشکلاتی که لیورپول فوق‌العاده اول فصل را از قهرمانی دور کرد نیمکت نامناسب مربی آلمانی بود. این تیم با مصدومیت ستاره‌هایی مثل «کوتینیو» و رفتن «سادیو مانه» به جام ملت‌های آفریقا، ضربه بسیاری سنگینی خورد به طوری که در سال 2017 از 8 مسابقه لیگ تنها یک برد بدست آوردند.

یورگن کلوپ اظهار داشت: باشگاه هیچگاه مانع خرید گران‌قیمت نشده است. هیچ‌گاه این مسئله برای ما اتفاق نیفتاده و من انتظار چنین حرفی را ندارم. همه اعم از مدیر ورزشی، استعدادیاب‌ها، مالک و من، برنامه داشته تا در حد امکان باعث موفقیت تیم شویم. مشخصا در تابستان ترکیب باید قدرتمندتر شود.

وی ادامه داد: زمانی که با مصدومیت و جام ملت‌های آفریقا به مشکل برخوردیم، نیازمند خرید در ژانویه بودیم اما این پنجره بازیکن مناسبی برای ما نداشت. اما برای خرید در تابستان برنامه‌ریزی کرده و به نظرم به 2 تا 6 بازیکن نیاز داریم.

مربی قرمزهای مرسی‌ساید اضافه کرد: مسئله پول نیست و باید خرید درستی داشته باشیم. برخی بازیکن‌ها ترجیح می‌دهند که در لندن یا منچستر زندگی کنند نه لیورپول، به همین علت باید تصمیم مناسب گرفت و برای این انتقال تلاش کرد.

کلوپ تصریح کرد: چهره‌های جدید در تابستان به نمایش گذاشته می‌شوند که این مسئله همیشگی است ولی به نظرم امکان ندارد با توجه به خرید پوگبا توسط من‌یونایتد در این فصل، رکورد نقل و انتقالات دوباره بشکند.

این صحبت، همان حرف همیشگی را به یاد فوتبال می‌اندازد که برای موفقیت و تداوم پیروزی نیازمند نیمکت مناسب است. 2 روز گذشته نیز مربی تاتنهام که این فصل فوق‌العاده کار کرده به «دنیل لوی» اشاره داشت: برای حفظ این روند، پول باید خرج شود!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری