اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۱۰۵
در حالی که وحید امیری نمایشی فراتر از انتظار و فوق العاده مقابل الوحده ارائه داد مهدی طارمی به‌عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شد که با توجه به نوع انتخاب ناظران ‌ای اف سی که همواره به گلزنان نگاه می‌کنند عجیب نبود.
۰۲:۴۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که وحید امیری نمایشی فراتر از انتظار و فوق العاده مقابل الوحده ارائه داد مهدی طارمی به‌عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شد که با توجه به نوع انتخاب ناظران ‌ای اف سی که همواره به گلزنان نگاه می‌کنند عجیب نبود.
اما امیری در این فصل بهترین نمایش‌ها را برای پرسپولیس ارائه داده و در کنار سیدجلال حسینی، محسن مسلمان و حسین ماهینی جزو باثبات ترین‌ها بوده است. در واقع تعداد بازی‌های ضعیف امیری با پیراهن پرسپولیس نزدیک به صفر است تا جایی که می‌توان گفت او بهترین بازیکن این فصل سرخ‌ها بوده است.
امیری در دیدار با الوحده کیفیت بالایش را نشان داد و بارها با توپگیری، چرخش‌های درست، فرارها، کارهای ترکیبی، پرتاب‌های بلند اوت و پی ریزی حملات تیمش نه فقط یک مهاجم بلکه بازیکنی همه کاره بود و به شکل ماهرانه‌ای گل هم زد.
با این حال سوال بزرگ این است که با این حجم از بازی‌های خوب و مثبت با پیراهن پرسپولیس و تیم ملی چرا نام شماره 19 پرسپولیس در بین بهترین بازیکنان سال که در برنامه نود به نظرسنجی گذاشته شد دیده نمی‌شد؟آیا فردوسی پور رعایت حضور فقط یک بازیکن از هر تیم را کرده بود؟به هر حال بدون شک برانکو مقابل نفت غیبت بازیکن شماره 19 اش را بشدت احساس خواهد کرد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری