اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۱۰۲
بعد از اینکه فردوسی‌پور در گزارش شهرآورد 84 پرتاب‌های بلند دست بیرانوند را زیر سوال برد و بی حاصل دانست در طول نود دقیقه دیدار با الوحده هم از رفتارها و واکنش‌های دروازه‌بان پرسپولیس انتقاد کرد.
۰۲:۳۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از اینکه فردوسی‌پور در گزارش شهرآورد 84 پرتاب‌های بلند دست بیرانوند را زیر سوال برد و بی حاصل دانست در طول نود دقیقه دیدار با الوحده هم از رفتارها و واکنش‌های دروازه‌بان پرسپولیس انتقاد کرد. فردوسی پور در طول بازی دوباره به پرتاب‌های بلند و بی حاصل او اشاره کرد و البته خروج‌ها و مشت آخر بازی اش را هم زیر سوال برد.
هر چند در بیشتر موارد حق با گزارشگر بازی بود اما انتقاد از مسائلی مثل صحبت‌های بیرانوند با بازیکنان خط دفاعی بعد از ضربه ایستگاهی حریف نشان می‌دهد مجری نود کلا به مدل دروازه‌بانی و رفتارهای بیرانوند در زمین حساس شده و به هر نحوی از او انتقاد می‌کند. البته بیرانوند هم بیکار ننشسته و در مصاحبه اخیرش علیه فردوسی پور صحبت کرده است که حرف‌هایش به هیچ وجه قابل تایید نیست.بیرانوند گفته چون فردوسی‌پور تا حالا دستکش دستش نکرده نمی‌تواند از او انتقاد کند که این حرف از یک گلر ملی‌پوش بعید است و اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری