اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۰۶۸
سرمربی تیم صبای قم گفت: برای بازی امروز برنامه داشتیم اما بازیکنانم نتوانستم خواسته‌هایم را در زمین انجام دهند.
۲۰:۴۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| صمد مرفاوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم و در نیمه اول آنها بهتر از ما بودند اما رفته رفته هرچه از زمان بازی گذشت ما بهتر شدیم. البته آنها موقعیت‌هایی داشتند که از آن استفاده نکردند. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم بهتر شدیم و می‌توانم بگویم که در نیمه دوم ما بازی را در اختیار گرفتیم اما نتوانستیم به گل دوم برسیم و آن چیزی که ایده‌آل ما بود انجام نشد. آنچه که امروز از بچه‌ها می‌خواستیم انجام ندادند و از طرفی تیم حریف هم از اشتباهات ما استفاده می‌کرد. آنها مهاجمان سرعتی داشتند که این موضوع کار را برای دفاع ما سخت کرده بود و باعث شد تمرکز آنها در دفاع بیشتر شود و نتوانند کار دیگری انجام دهند.

وی ادامه داد: با این همه، بازی را کنترل کردیم اما به آنچه که می‌خواستیم نرسیدیم. بازیکنان ما در خط حمله کارایی لازم را نداشتند.

سرمربی صبای قم درباره اینکه شاید بازیکنان این تیم خسته بودند، افزود: ممکن است بازیکنی روزش نباشد اما بازیکنان ما خسته نبودند. ما در تمریناتمان بیشتر تاکتیک‌های رو به جلو را تمرین کردیم اما آنچه که از بازیکنانم می‌خواستم را در این بازی انجام ندادند. برای بازی امروز برنامه داشتیم اما چند بازیکن محروم و مصدوم کار ما را سخت کرد. شاید اگر آنها بودند می‌توانستند به ما کمک کنند. ما میثم مجیدی را به دلیل مصدومیت و قاسم دهنوی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و شاید اگر آنها هم بودند شرایط برای ما بهتر بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین