اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۰۶۵
مربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران گفت: تیم چین در همه رده‌های سنی تیم خوبی داشته که ما در بازی اول مقابل این تیم به میدان می‌رویم.
۲۰:۳۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| یازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان دختر آسیا از 15 اسفند به میزبانی چانگ کینگ چین آغاز خواهد شد و 12 تیم در 4 گروه با هم رقابت می‌کنند.

تیم ملی ایران که برای آمادگی بیشتر چند روز زودتر وارد محل مسابقات شده، تمرینات خود را در دو روز پیگیری کرده است.

مهسا آراسته مربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران درباره تمریناتی که ملی‌پوشان در چین داشتند، اظهار داشت: در نخستین روز تمرین، سالن سرد بود. با توجه به اینکه چند روزی به مسابقات باقی مانده مسئولان در تلاش هستند سالن را آماده کنند.

وی افزود: بازیکنان هم شرایط خوبی دارند. ما برای این بازی‌ها مصدوم و آسیب دیده نداریم. روز اول تمرین سبکی را برگزار کردیم و روز دوم هم برای هماهنگی بیشتر، تاکتیک‌ها، دریافت و سرویس پیگیری شد.

مربی تیم ملی ایران درباره حریفان کشورمان در مرحله مقدماتی، عنوان کرد: ما در این مسابقات با چین و هنگ‌کنگ همگروه هستیم؛ چین همیشه تیم‌های خوبی داشته است. بزرگسالان این کشور در المپیک قهرمان شدند و در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان هم مقام‌هایی را کسب کرده‌اند.

آراسته خاطرنشان کرد: در این مدت فدراسیون تمام تلاش خود را کرده و ما هم امیدواریم نتیجه لازم را کسب کنیم. در این سطح بازیکنان تجربه کافی ندارند و ما هم نمی‌توانیم پیش بینی کنیم، اما هدف مایدا و کادر این است بازیکنان تجربه کسب کنند.

زهرا زهدی، زهرا فیض‌الله پور، بیتا اعلائی، مهرنوش سالاری، زهرا صالحی، زهرا کریمی، الهه حلاج، منا آشفته، بهار بهرامی‌نیا، مریم حبیبی، بهاره سلیمی‌زاده و آیتک سلامت 12 بازیکن اعزامی هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، مهسا آراسته و نازنین فتح‌الله پور به عنوان مربی، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، مریم فراتی (آنالیزور)، سحر محمدیاری (ماساژور)، نازلی علیایی (سرپرست) تیم ملی را همراهی می کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین