اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۰۶۳
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: یک نوعی از بازی و فوتبال هم همین است. فقط می‌توانم از بازیکنانم گلایه مند باشند که ساده‌ لوحانه بازی کردند.
۲۰:۱۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت: یک نوعی از بازی و فوتبال هم همین است. فقط می‌توانم از بازیکنانم گلایه مند باشند که ساده‌ لوحانه بازی کردند. مجاز نیستیم در کارهایمان از حریف سوء استفاده کنیم اما نباید هالو بازی کنیم که سرمان کلاه برود و از بازیکنانم ناراحتم. مواردی به بازیکنانم قبل از بازی گوشزد کردم آنها ساده لوحانه بازی کردند. از صمیم قلب دوست دارم تیم صنعت نفت در لیگ برتر باشد می‌توانم با این نتیجه کنار بیایم اما باخت اینچنین ساده‌لوحانه دفعه اولم نیست و اذیت می‌شوم.

جلالی در مورد اینکه منظورش از ساده لوحی چیست، گفت: وقتی بازیکن خودش را به زمین انداخته چرا باید توپ را بیرون بزند و ۵ دقیقه بازی بخوابد و در صحنه دیگر ۶ دقیقه در صحنه دیگر ۱۰ دقیقه بخوابد تو می‌دانی که بازیکن می‌خواهد بازی را بخواباند وقتی اینقدر ساده لوح باشد باید سرش کلاه برود.

سرمربی پیکان در مورد اینکه چه رتبه‌ای در لیگ کسب می‌کند گفت: در این فصل از لیگ پیکان به لیگ برتر آمده و شانس کسب سهمیه آسیا را داشتیم و از این باخت ناراحتم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین