اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۰۵۹
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: بازی امروز بین داشته‌ها و نداشته‌ها و دارا و ندارها بود و این پیروزی را به تیم خوب تأسیسات تبریک می‌گویم.
۱۹:۵۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا فلاح سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در گفت‌وگویی، گفت: بازی امروز بین داشته‌ها و نداشته‌ها و دارا و ندارها بود و این پیروزی را به تیم خوب تأسیسات تبریک می‌گویم. بازیکنان پرمهره و خوبی داشت. در هر صورت ما همه توانمان را در این بازی‌ها گذاشتیم. به هر حال امروز بیشتر از جوانانمان استفاده کردیم و به جوانهایی که تا به حال بازی نداده بودیم، امروز بازی دادیم ولی در کل از شاگردانم راضی هستم. زور ما همین‌قدر بود. ما چند هفته است که انگیزه را در بین بازیکنانمان از دست دادیم و بخش دیگر به توان فنی‌مان برمی‌گردد که توان فنی ما همین است. شاید می‌شد کمی بهتر عمل کرد اما امروز ما علی‌رغم نتیجه بدی که به دست آوردیم، تمام تلاشمان را کردیم و تیم‌مان در همان مکان یازدهم باقی خواهد ماند.

وی در خصوص لیگ امسال افزود: نتایج به دست آمده در لیگ امسال گویای همه چیز هست و به 3 دسته تقسیم شدن لیگ نشان داد که لیگ بسیار پویا و پرفشاری داشتیم. گرچه اصل کار درست نشد اما برای ما و امثال ما که در فوتسال زحمت می‌کشیم فهمیدیم که رتبه‌ ارشمندی را به دست آوردیم ولی امیدوارم هر سال از سال آینده بهتر شویم.

فلاح در خصوص ماندنش در فصل آینده گفت: من هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه نداشتم. قراردادم تا پایان فصل است و هیچ صحبتی هم با مقاومت با به این لحظه نداشتم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری