اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۹۴۶
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تحولاتی که در تیم انجام شد، روی بازیکنان بومی سرمایه‌گذاری کردیم.
۲۰:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| عزیز فریسات در مورد دیدار فردا مقابل صبای قم گفت: صبا تیم خوبی است و به خصوص در نیم فصل دوم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای را جذب کرده است که به روند روبه‌رشد این تیم کمک زیادی کرده است.

وی ادامه داد: فولاد هم جوانان باتجربه‌ای دارد، در بازی فردا مهرداد طهماسبی و وحید طالب‌لو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما امیدواریم بازیکنان دیگر جای خالی آنها را پر کنند تا همه از یک فوتبال زیبا لذت ببرند. هر دو تیم دنبال ارائه بازی زیبا و کسب نتیجه هستند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره غیبت نعیم سعداوی گفت: سعداوی به دلیل شرکت در جلسه فنی از عدم حضور در کنفرانس خبری عذرخواهی کرد.

فریسات با بیان اینکه بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی دارند، درباره مشکلات مالی این تیم گفت: همه چیز آماده انجام یک بازی خوب است. مشکلات مالی نداریم، اما با تحولاتی که در تیم انجام شد، روی بازیکنان بومی سرمایه‌گذاری کردیم.

وی درباره افت تیم‌های شهرستانی بعد از قهرمانی در لیگ گفت: بعد از قهرمانی این تیم‌ها، بازیکنان شاخص آنها توسط تیم‌های دیگر جذب می‌شوند و عملاً تخلیه می‌شوند. سال گذشته 95 درصد بازیکنان تیم ما غیربومی بودند و امسال 95 درصد بومی هستند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره نتایج استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است و بسیار خوب بازی می‌کند. امیدوارم همین روند را در ادامه نیز طی کنند.

فریسات درباره عملکرد بختیار رحمانی در فولاد خوزستان گفت: او در این چند بازی کمک زیادی به ما کرده است و رفته رفته در تیم جای خود را باز می‌کند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با گلایه از مسئولان صبای قم گفت: آنها می‌توانستند با موافقت با تغییر زمان بازی با ما همکاری کنند، اما این اتفاق نیفتد تا ما مجبور باشیم یک روز بیشتر بمانیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری