اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۹۴۵
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. آمادگی بازی خوب را داریم.
۲۰:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین فرکی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز،‌گفت: به نوبه خودم ایام فاطمیه را خدمت مردم خوبمان تسلیت می‌گویم. خوشحالم خیلی زود به تبریز بازگشتیم و در خدمت خبرنگاران عزیز هستم. آرزو می‌کنم همه مردم خوب ایران در سلامتی کامل باشند. تراکتورسازی سومین و مهمترین نماینده استان آذربایجان است. این تیم هواداران خونگرم و متعصبی دارد. بازی فردا برای هر دو تیم مهم است. امیدواریم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و امیدواریم هر دو تیم تلاش کنند با توجه به بازیکنان و و شرایطی که دارند عملکرد خوبی ارائه دهند. نتیجه قابل پیش بینی نیست. آمادگی بازی خوب را داریم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: جونیور محروم است و خوشبختانه بعد از مدت‌ها مصدومیت نداریم. مهدی ترابی یکی از مهم ترین بازیکن‌های ما همراه تیم به تبریز آمده و تمرین می‌کند نگرانی ما بابت خود او بود که مدت‌ها از میادین دور بود. خوشحالم او سلامتی‌اش را بازیافته است. امیدوارم او غیبتش را جبران کند. فردا به شکلی عمل می‌کنیم که مهدی ترابی هم باز گردد.

فرکی در مورد رایگان اعلام شدن مسابقات و اینکه آیا این کار حرفه‌ای است، تصریح کرد:‌ در مورد تیم ملی گاهی اوقات رایگان شدن بازی ضرورت پیدا می‌کند. چرا که بحث ملی است اما در بحث باشگاهی خیلی به این مسئله معتقد نیستم. مشکل اقتصادی را درک می‌کنم اما این مسئله خوب نیست. مخالف رایگان اعلام شدن بازی‌ها هستم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه تیمش از تراکتورسازی بیشتر استراحت کرده است، گفت: این مسئله به نفع ما نیست. چرا که در این تعطیلات حریف تدارکاتی پیدا نکردیم ولی تراکتورسازی در شرایط بازی بوده است و مشکلی از این بابت ندارد. لیگ دسته اول برگزار می‌شد و تیمی حاضر به بازی نبود. مجبور شدیم فوتبال درون تیمی بازی کنیم. تراکتورسازی که هفته قبل بازی کرده شرایط بهتری دارد. البته این مسئله خیلی در بازی فردا تاثیر نمی‌گذارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سایپا فرکی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری