اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۹۲۱
تیم ملی الف زیر 21 سال والیبال ساحلی ایران در نخستین گام موفق به شکست سریلانکا شد تا صعودش به مرحله بعدی قطعی شود.
۱۵:۲۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال 2017 آسیا از صبح امروز در شهر «روی ات» کشور تایلند آغاز شد.

تیم ملی الف ایران (جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی) که با تیم های قزاقستان یک و سریلانکا دو در گروه چهارم این رقابت ها همگروه است، در نخستین مسابقه به مصاف سریلانکا رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد.

ملی پوشان کشورمان با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 10 برابر سریلانکا به پیروزی رسیدند.

تیم سریلانکا در دومین مسابقه خود در دور مقدماتی این رقابت ها نیز دو بر صفر مغلوب نماینده قزاقستان شد و از این رقابت ها حذف شد تا صعود تیم ملی الف زیر 21 سال ایران به مرحله بعد قطعی شود.

تیم ملی ب زیر 21 سال والیبال ساحلی ایران (سینا عنایتی و علی شهبازی) که در گروه سوم با تیم های استرالیا یک و عمان دو همگروه است، در نخستین مسابقه به مصاف عمان رفت و دو بر یک مغلوب شد.

تیم ایران در ست دوم این مسابقه 21 بر 15 به پیروزی رسید اما در ست های اول و سوم در رقابتی نزدیک با امتیازهای 22 بر 20 و 15 بر 13 مغلوب شد.

23 تیم در این رقابت ها شرکت دارند که مسابقات دور مقدماتی خود را در 8 گروه (یک گروه دو تیمی و 7 گروه سه تیمی) امروز شروع کردند و 16 تیم (تیم های اول و دوم هر گروه) راهی مرحله حذفی خواهند شد.

آرش رامسری به عنوان سرمربی و کامران ذوقی به عنوان سرپرست تیم های ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

رقابت های قهرمانی زیر 21 سال ساحلی آسیا حکم انتخابی جهان را دارد و پنج تیم سهمیه رقابت های قهرمانی جهان کسب می کنند که یک سهمیه به کشور میزبان (تایلند) و چهار سهمیه دیگر به تیم های اول تا چهارم این رقابت ها تعلق می گیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری