اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۹۰۳
انتخاب میزبانی عمان برای نمایندگان کشورمان مقابل عربستانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا برای سعودی‌ها به خدمت تبدیل شد.
۱۵:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| پس از آنکه نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا عمان را برای دومین سال پیاپی برای میزبانی از نمانیدگان عربستان انتخاب کردند، این انتخاب به نوعی خدمت برای عربستانی‌ها تبدیل شده تا تیم های عربستانی تعداد بی شمار هوادارانشان را در این کشور کشف کنند و خواستار برگزاری سوپرکاپ این کشور در مسقط شوند.

روزنامه الوئام عربستان خبر داد: بسیاری از هواداران فوتبال در عربستان خواستار برگزاری سوپرکاپ 2017 این کشور در مسقط پایتخت عمان شدند. این درخواست هواداران پس از بازی پرسپولیس با الهلال و ذوب آهن با الاهلی در مسقط مطرح شد زیرا با وجود اینکه دو نماینده ایران میزبان بازی بودند ولی عملا تعداد تماشاگران بالعکس نشان می‌داد یعنی نمایندگان عربستان میزبان هستند.

تعداد بی شمار هواداران عمانی دوستدار تیم‌های عربستانی تا جایی رسیده بود که تعداد آنها برای این دو بازی به بیش 30 هزار نفر می‌رسید زیرا در بازی الهلال مقابل پرسپولیس حدود 10 هزار نفر برای تشویق الهلال آمده بودند و برای بازی الاهلی با ذوب آهن حدود 20 هزار تماشاگر برای تشویق الاهلی آماده بودند.

به گزارش فارس، نکته قابل توجه این است که این برای دومین سال پیاپی بود که ما مسقط را برای میزبانی از عربستانی‌ها انتخاب می‌کردیم. چرا باید کشوری به عنوان میزبان ما انتخاب شود که هوادارانش عاشق فوتبال عربستان و تیم‌های آنها هستند. عمانی‌ها تاجایی به تیم‌های عربستانی ارادت دارند که حتی سازمان لیگ برتر کشورشان رسما با انتشار خبری هواداران عمانی را برای تشویق سعودی‌ها به ورزشگاه فرا می‌خواند.

با این تفاسیر از هر جهتی که به انتخاب این میزبانی نگاه می‌اندازیم این انتخاب چالشی، خدمتی را برای نمایندگان عربستان کرد تا هواداران بی شمار خود را در مسقط پیدا کنند و به نوعی مسقط میزبانی عالی برای آنها در تورنمنت‌هایی تبدیل شد که مجبور به برگزاری آن خارج از عربستان هستند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری