اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۸۹۸
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تمرینات ما تا 29 اسفند ادامه خواهد داشت.
۱۴:۳۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  برانکو سرمربی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بعد از بازی با الریان قطر به ایران می‌آییم و شما خبرنگاران را به ناهار دعوت می‌کنم. ما تا 29 اسفند تمرین خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بعد از بازی با الریان به تهران بازخواهیم گشت و تمرینات‌مان را در تهران ادامه خواهیم داد. 

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومان این تیم هم خاطرنشان کرد: وحید امیری به پایش ضربه ای خورده که وضعیتش درست می‌شود. مشکل مهم‌تر سیدجلال حسینی است که باید امروز و فردا ببینیم وضعیت او چطور خواهد شد. اگر او در این بازی نباشد، ما دچار کمبود زیادی خواهیم شد. همچنین درباره سروش رفیعی هم باید بگویم او از ناحیه مچ پا کمی دچار مشکل است اما او هم مشکل خاصی ندارد و به این بازی می‌رسد. بیرانوند هم از ناحیه انگشت دچار مشکل شده اما مربی دروازه‌بانان ما شکسته‌بندی بلد است و کار او را انجام داد!

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور علی علیپور در تمرین امروز این تیم و غیبت رامین رضائیان اظهار داشت: علیپور آمد و تمرین کرد اما رامین از حضور در تمرینات محروم است و باید دید باشگاه چه تصمیمی درباره آن می‌گیرد. درباره آینده رامین در حال حاضر چیزی نمی‌توانم بگویم. 

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا درباره وضعیت رضائیان با مسئولان باشگاه جلسه برگزار می‌کند، تصریح کرد: بله، جلسه‌ای در این باره انجام خواهد شد.

وی در مورد اینکه اخراج رضائیان از تمرین به دلیل اتفاقات دبی بود یا اینکه مسائل گذشته در آن نقش داشته، افزود: در آن صحنه من دور بودم و درگیری را ندیدم. این اتفاقی است که کریم باقری آن را دید. من در سمت دیگر زمین بودم و به نظرم کریم باقری واکنش به موقعی به این صحنه نشان داد. بعدش هم جلسه‌ای در این باره انجام شد و تصمیم گرفتیم که او در اختیار باشگاه باشد. تصمیم ما جمعی بود و نظر همه ما همین بود. همچنین از کریم باقری تشکر می‌کنم که از تیم و از باشگاه حفاظت کرد.

مربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر مسئولان باشگاه برای رضائیان فقط جریمه در نظر بگیرد، او آیا این مسئله را خواهد پذیرفت یا خیر، افزود: حالا باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد اما من با اگر و شاید کاری نمی‌کنم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. 

وی در مورد اینکه برای بازی با نفت تهران مصدوم و محروم سرخ‌پوشان زیاد است، اظهار داشت: ما خیلی مصدوم و محروم نداریم بلکه بیشتر از خیلی مصدوم و محروم داریم. حداقل 5 بازیکن ما در اختیار ما نیست و اگر سیدجلال و بیرانوند هم غایب باشند ما حدود 7 بازیکن نخواهیم داشت. ما بازیکنان جوان خوبی داریم و خوب تمرین می‌کنند. 

خبرنگاری با خنده از برانکو خواست تا به دلیل کمبود بازیکن از بین خبرنگاران بازیکن انتخاب کند که سرمربی پرسپولیس دو خبرنگار را نشان داد و گفت: این دو نفر چاق هستند! و روی فرم نیستند! اگر کمی وزن‌تان ار کم کنید همه چیز درست می‌شود! باید کمی با مارکو و چوک کار کنید تا وضعیت‌تان ایده‌آل شود!

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیم نفت هم در این بازی محمد دانشگر و میلاد فرهانی را در اختیار ندارد، افزود: به نظر من تیم نفت عالی است و خودشان را با جذب آندو و شهباززاده تقویت کردند. آنها هم سیدمحمد قاضی و ایمان مبعلی را در اختیار دارند و دیگر اسم بقیه بازیکنان را نمی‌گویم. آنها تیم عالی دارند و حریف سرسختی هستند. همچنین تیم نفت به فینال جام حذفی هم صعود کرده و این کار اتفاقی و ساده‌ای نیست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به غیبت حسین ماهینی و سیدجلال حسینی بازوبند کاپیتانی به چه کسی می‌رسد،‌ گفت:‌ به موقع در این باره تصمیم خواهیم گرفت. هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که اصلا چه کسی بازی کند. 

برانکو درباره مشکل گلزنی این تیم که در بازی با الوحده امارات به چشم آمد،‌ افزود: بله درست است که ما فرصت از دست دادیم اما در خانه حریف سه گل به این تیم زدیم و می‌توانستیم پنج بار دیگر هم به گل برسیم و این یک واقعیت است. درست است که فرصت از دست می دهیم اما گل هم می‌زنیم. 

وی در خصوص اینکه پیش از این گفته بود 8 امتیاز از تراکتورسازی کسر خواهد شد،‌ افزود: این موضوع ربطی به من ندارد. این بحث مسئولان سازمان لیگ است و آنها می‌دانند که چه باید بکنند.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری