اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۸۹۴
گزارشگر فوتبال تلویزیون کشورمان نسبت به جدیدترین اتهامات ناپسندی که در فضای مجازی به او زده‌اند واکنش نشان داد.
۱۴:۱۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| جواد خیابانی با گزارش بازی لیورپول و لسترسیتی دوباره سوژه شد. او خواب ماند و خودش هم اعتراف کرد اما بعد از آن خیلی ها شایعاتی برایش به راه انداختند. شایعه زشت تعمدی گفتن بعضی واژه ها در گزارش‌هایش، ادعاهایی که اصلا زیبنده نیست. جواد تمام این حرف ها را تکذیب می کند.

جدیدترین اظهارات خیابانی را در ادامه می خوانید:

* خیلی‌ها بر این عقیده هستند که جواد خیابانی بعضی از کارها را از روی عمد انجام می‌دهد.

- مثلاً چه کارهایی؟

* مثلاً حرف‌هایی که در گزارش‌هایتان می‌زنید.

- کدام حرف‌ها؟ من که چیزی نمی‌گویم.

* مثلا بیان یک‌سری اشتباهات در حین گزارش که از شما واقعاً بعید است. یک سری شایعه راه انداختند که ...

- منظورتان را فهمیدم اما واقعاً نمی‌دانم باید چه بگویم. از کاه کوه می‌سازند. برای چه باید عمدی این کار کنم؟ تعمدی کنم که چه اتفاقی بیفتد؟ متأسفم که دید خیلی از منتقدان به این صورت است. هیچ عمدی در کار نیست و باید در جواب کسانی که این شایعات را به کار می‌برند، فقط یک جمله بگویم: "این ادعاها احمقانه است". قصد توهین به کسی را ندارم اما متأسفم که چنین چیزهایی حتی به ذهن آنها خطور می‌کند.

* جمعه هفته‌ای که گذشت شما و علی دایی در آزمون دکترا شرکت کردید. دوباره انتقادها شروع شد. گروهی در کانال‌های تلگرامی به انتقاد از دایی پرداختند و گفتند که او در این سن و سال برای چه می‌خواهد جامعه‌شناس شود.

- واقعاً اشکالی دارد؟ نمی‌دانم چرا خیلی‌ها دوست ندارند موفقیت دیگران را ببینند. شما هم بروید زحمت بکشید و به هر کجا که می‌خواهید برسید. مگر چه اتفاقی می‌افتد؟

* حرف آنها این بود که همان‌طور که جامعه‌شناسان نمی‌توانند در این سن فوتبالیست شوند، دایی هم نمی‌تواند جامعه‌شناس شود.

- (با خنده). قیاس مع‌الفارق. واقعاً نمی‌فهمم برخوردهایی که با دایی می‌شود بر اساس چه معیاری است. چرا می‌خواهند حق انسان‌ها را ضایع کنند؟ دایی درس خوانده و تلاش کرده تا به موفقیت برسد. آیا او از سهمیه کسی استفاده کرده و می‌خواهد جای کسی را تنگ کند؟ من یک یادداشت خواندم که یکی از جامعه‌شناسان مطلب تندی را علیه دایی نوشته بود. برادر من مگر دایی می‌خواهد جای شما را بگیرد؟ اتفاقاً از نظر من خیلی هم خوب است. او می‌خواهد دکترای جامعه‌شناسی ورزش بگیرد و دارد در این زمینه تلاشش را هم می‌کند. دایی مثل خیلی از افراد معمولی جامعه کنکور داده و در یک رقابت شرکت کرده است. من هم همین کار را کرده‌ام و در یک رقابت شرکت کرده‌ام. اصلاً چه کسی بهتر از دایی می‌تواند دکترا بگیرد؟ چرا باید این همه نسبت به آدم‌ها گارد داشته باشیم؟ اتفاقاً همه باید استقبال کنند که آدمی مثل دایی می‌خواهد دکترای جامعه‌شناسی ورزشی بگیرد. دایی نگیرد چه کسی باید این کار را بکند؟

* از انتقاد‌هایی که می‌کنند دیگر ناراحت نمی‌شوید؟

- من از اول هم ناراحت نمی‌شدم اما خیلی‌ها بی‌رحمانه به آدم می‌تازند. مشکلی نیست. پوست ما در این راه کلفت شده است و هر انتقادی هم که مردم عزیز و دوست‌داشتنی ما بکنند به دیده منت می‌پذیرم. اما آنها هم بدانند که من صادقانه حرف‌هایم را می‌زنم. در ماجرای گزارش بازی لیورپول هم می‌توانستم حرف‌های دیگری بزنم. اصلاً چیزی نگویم و غائله ختم به خیر شود اما چیزی که در دلم بود را گفتم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین