اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۸۸۳
سرمربی لاتزیو پس از پیروزی مقابل آ.اس‌رم گفت: به نظرم ما بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و به بازیکنان رم هیچ موقعیتی به استثنا یک الی دو موقعیت ندادیم.
۱۲:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال آ.اس‌رم در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل لاتزیو قرار گرفت که با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو پس از این برد ارزشمند مقابل گرگ‌ها گفت: به نظرم ما بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و به بازیکنان رم هیچ موقعیتی به استثنا یک الی دو موقعیت ندادیم. ما با تیمی بازی کردیم که بسیاری گمان می‌کردند که این تیم تسلیم نمی‌شود اما ما پیروزی ارزشمندی را با نتیجه‌ای مقبول به دست آوردیم.

وی افزود: بسیار تاثیر گذار است زمانیکه قبل از بازی هواداران را می‌بینید که چه اشتیاقی برای برد دارند و آروزیشان برد تیمشان است. در نتیجه من بسیار خوشحالم که هواداران آنچه را که می‌خواستند را کسب کردند. ما در دیدار بازی بسیار خوبی را از تمام جهات ارائه دادیم.

اینزاگی در پایان گفت: قبل از این بازی به بازیکنانم گفتم که ما با ایمان داشتن به قدرتمان و رغبت به پیروزی به نیمه نهایی رسیدیم در نتیجه ما باید به این روش ادامه دهیم تا به فینال برسیم. زمانیکه با رم در لیگ بازی کردیم آنها تیم بهتر بودند اما امروز ما تیم بهتر بودیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین