اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۸۷۳
روزنامه عربستانی بعد از دیدار ذوب آهن برابر الاهلی بازیکن ذوب‌آهن ایران را به خاطر حرکتی که انجام داده، به باد تمسخر گرفت.
۱۰:۵۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از الریاضیه، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک به پایان رسید.

 

محمدرضا حسینی، بازیکن ذوب آهن بعد از پایان بازی پارچه سیاهی را از زیر شورت ورزشی‌اش بیرون می‌کشد. این صحنه را دوربین‌های حاضر در ورزشگاه شکار کرده‌اند و باعث شد تا یک سایت سعودی بازیکن ذوب آهن را به خاطر این حرکتش به باد تمخسر بگیرد.

 

روزنامه الریاضیه در شماره روز پنج‌شنبه خود در این باره نوشت: "پارچه سیاه و شکست". این روزنامه ادامه داده است: بعضی از رفتارهای پیش پا افتاده که با عقل سازگاری ندارد، در فوتبال وجود دارد. تا جایی که بازیکن ذوب آهن پارچه سیاهی را در بازی همراه خود داشته، در پایان بازی از زیر لباسش خارج می‌کند، به نظر می‌رسد این پارچه سیاه به خاطر اعتقادی است که او دارد و یا شاید هم برای سحر و جادو و هر چیز دیگری همراه خود داشته است.

 

ذوب آهن اصفهان با وجود این که بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در نهایت با نتیجه‌ دو بر یک تن به شکست داد. این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا این که عمر سومه با یک ضربه آزاد دیدنی دروازه‌ مظاهری را باز کرد تا ذوب آهن با وجود شایستگی بازنده این دیدار باشد.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین