اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۷۸۷
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «تمام عملکردهای بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار در جامعه است.»
۱۵:۴۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| جعفر کاشانی درباره پیروزی تیم‌های ایرانی برابر حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «خیلی لذت بردم وقتی استقلال 3 گل به حریف عربستانی‌اش زد. پیروزی استقلال خوزستان هم لذت‌بخش بود و پرسپولیس هم سزاوارانه برنده شد. ای‌کاش ذوب‌آهن هم نتیجه را واگذار نمی‌کرد. نام ایران در کشورهای عربی وزنه‌ای سنگین است و باعث سربلندی مردم باید بشود. ما شایسته بهترین بودن هستیم و این را در ادامه هم ثابت خواهیم کرد.»

 

وی ادامه داد: «پرسپولیس همه جوره از حریف اماراتی‌اش سر بود و اگر بچه‌ها اندکی دقت را چاشنی کار خود می‌کردند، بیش از 6 گل به الوحده می‌زدیم. با این حال به 3 امتیازی که حق پرسپولیس بود، رسیدیم. البته تیم نقاط ضعفی در خط دفاعی دارد که باید آن را برطرف کند. می‌دانم که کادر فنی تیم روی این ضعف‌ها کار خواهد کرد و در بازی‌های آینده شاهد پیروزی‌های بیشتری هم خواهیم بود.»

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اشتباهاتی که رامین رضاییان و علی علیپور در امارات مرتکب شدند، تاکید کرد: «این دو بازیکن باید متوجه شوند که با پیراهن چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. فقط فوتبال در پرسپولیس مطرح نیست و رفتار، گفتار و کردار آنها هم باید عالی باشد. اینکه آنها با فرهنگ‌های مختلفی به پرسپولیس آمده‌اند نباید باعث شود که تیم دچار مشکل شود. تمام عملکردهای بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار در جامعه است و نباید اعضای این تیم کاری کنند که باعث مشکل در جامعه شود.»

 

او افزود: «بازیکنانی که مرتکب خطایی می شوند باید تنبیه شوند. البته این تنبیه نباید به نحوی باشد که آنها از لحاظ فوتبالی آسیب جدی ببینند اما باید به شکلی باشد که باعث لطمه خوردن تیم بزرگ پرسپولیس هم نشود. خوشبختانه هر دو بازیکن اظهار تاسف از رفتار غلطی که داشتند را ابراز کرده‌اند اما باید با آنها برخوردی شود که در آینده پرسپولیس اسیر چنین حواشی بیهوده‌ای نشود.»

 

کاشانی درباره حل اختلاف کی‌روش و برانکو نیز بیان داشت: «این مسئله حل شده و اختلافی بین این دو مربی بزرگ نیست. ما نباید مصالح ملی را فدای مطامع شخصی کنیم. الان 8 بازیکن پرسپولیس لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند و به نظرم نباید به مسائلی از این دست پرداخت. سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس دوست همه مردم ایران هستند.»

 

وی خاطرنشان کرد: «پیام باشگاه پرسپولیس حمایت بی قید و شرط از تیم ملی فوتبال است و مطمئن باشید در عید نوروز که تیم ملی برابر قطر و چین بازی دارد هواداران پرسپولیس با همه وجود از ملی‌پوشان فوتبال ایران حمایت می‌کنند تا با کسب 6 امتیاز این دیدارها صعودمان به جام جهانی 2018 روسیه را قطعی کنیم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری