اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۷۸۳
مربی و بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو موقعیت‌های زیادی از دست دادند اما بازی آن‌ها از کیفیت و هیجان بالایی برخوردار بود.
۱۵:۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین عبدی درباره پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل الوحده امارات در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی از هیجان بالایی برخوردار بود اما این به معنای آن نیست که کیفیت بالایی داشت. البته از سوی پرسپولیس هم کیفیت و هم‌هیجان بالایی را دیدیم. با این حال روی گل‌های حریف اشتباهاتی صورت گرفت و آن‌ها نیز به نحو احسن از این اشتباهات استفاده کردند. با این وجود آن طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد الوحده نسبت به الهلال ضعیف‌تر بود و حتی شاید نسبت به العین هم از کارایی پایین‌تری برخوردار بود.

وی افزود: اگر الوحده را نمی‌بردیم مطمئنا به چالش کشیده می‌شدیم اما خدا کمک کرد و بازیکنان نیز زحمت کشیدند و سه امتیاز را در بازی خارج از خانه کسب کردیم. ضمن این که گل دوم طارمی فوق‌العاده بود و باعث شد همه چیز دوباره به نفع پرسپولیس برگردد. شاید اگر آن‌ها می‌توانستند نتیجه را نگه دارند بازی طور دیگری رقم می‌خورد.

مربی پیشین پرسپولیس هم‌چنین در مورد از دست رفتن موقعیت‌های فراوان توسط شاگردان برانکو در نیمه نخست بازی تصریح کرد: موقعیت‌های زیادی خراب شد اما خوبی مهدی طارمی این است که دست از تلاش نمی‌کشد. او بازیکن باهوشی است و به سرعت موقعیت ایجاد می‌کند. حتی اگر سه چهار موقعیت پشت سر هم خراب کند به دنبال موقعیت جدیدی است و هیچ گاه به خاطر فرصت از دست رفته مایوس نمی‌شود و تا دقیقه 90 می‌جنگد. به هر صورت موقعیت‌های زیادی از دست رفت ولی طارمی دو گل هم به ثمر رساند و بازی را برگرداند.

عبدی در مورد تعویض‌های پرسپولیس نیز عنوان کرد: بعضی از تعویض‌ها اجباری بود و بعضی نیز به دلیل استراحت دادن به بازیکنان انجام شد. به هر حال نوع بازی پرسپولیس درگیرانه و فیزیکی است به همین دلیل بازیکنان بعد از دقیقه 60 نیاز به استراحت دارند. به دلیل اتفاقی هم که قبل از بازی افتاد، دو بازیکن در اختیار تیم نبودند و برانکو مجبور شد از بقیه بازیکنانش استفاده کند. در مجموع موضوع اصلی برد بود که باید مقابل تیم‌های حاشیه خلیج فارس کسب می‌کردیم.

عبدی در پایان در مورد درگیری رضاییان و علیپور و اخراج این دو بازیکن از اردوی سرخ‌پوشان گفت: ما در اردو نبودیم و نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است. این سرمربی است که تصمیم نهایی را می‌گیرد و تمام مسوولیت‌ها به گردن او است. خودم هم زمانی که مربی‌گری می‌کردم از این تصمیم‌ها گرفته‌ام و گاهی اوقات نیاز می‌شود تا بازیکن را به خاطر مسائل انضباطی کنار بگذاریم.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین